- T11
- Medlem ●
- Malmö
Topic säger väl det mesta, så vilka här hade kunnat tänka sig att träffas över en öl o snacka musik (framförallt 80-talssynthmusik) å synthar - dvs allt som gör livet värt å leva;)
Den 14:e november på nån pub eller liknande, förslag på ställe mottages varmt. Pickwick eller Fagans kanske?!
Malmö stad - Pubar och barer [NS4 version]
Jag bor nära Malmö, eller Iran som vi lite skämtsamt kallar den.
Ja. Take a look around
YouTube - "Malmö känns som ett arabland"
Personligen så kan jag inte den 20:e dec.
(Vi firar nämligen två st julaftnar, min fru och jag, varav den ena i år blir hos min släkt just den dagen)
Jag tar inte illa upp om ni andra går ut på lördagen, men jag hade blivit glad om vi kunde ändra det till någon utav dagarna runt omkring. Vilken dag hade ni isf röstat på?
Tusan!
Hittade inte denna tråden förrän idag:(
Hade ju varit kul. Allt är ju alla IRL i Stockholm.
Kanske nästa gång?
hade vi något nytt datum och plats?
Plats: inte bestämt ännu - (gazt har inte fått svar från studiefrämjandet)
Datum: Jag föreslog den 20:e dec, men det var innan jag visste att mina föräldrar hade bokat den dagen till julefirande...så om ni går den 20:e så tar jag inte illa upp. Bokar ni en bättre dag så blir jag ännu gladare:)
The more the marrier? Några förslag? Den 21:e är jag upptagen vad jag vet - annars vet jag inte mycket
Är på annat håll imorgon kväll men är öppen för andra förslag i helgen eller nästa vecka. Nästa år också, för all del
Missade träffen sist. Åkte upp till el Stocholmo för att köpa Diaks V synth.
Men vad sägs om lördag den 27:e December ? då borde väl hela julhysterin vara bortblåst och alla hunnit att vila ut !
Då ser jag iaf ut att kunna
Bra datum, men inte för oss som inte är i Malmö över jul...
Jag kan 27:e till 30:de december.
Vinylbaren är stängd fram tom 7/1-09.
Ställe i dess krokar är intressant.
Vad gör ni, mer än dricker öl och käkar hamburgare?
Jag kan 27:e till 30:de december.
Vinylbaren är stängd fram tom 7/1-09.
Ställe i dess krokar är intressant.
Vad gör ni, mer än dricker öl och käkar hamburgare?
Jupp vi kan mötas upp den 27:e kl 19 inne på Ice (f.d. Djingis) mittemot Vinylbaren, kanske käka lite, ta en öl o sen får man se om vi drar vidare...speciellt om de börjar dra igång storbild med sport eller karaoke...
Håller tummarna att du kan hänga på Ober:)
Info om puben:
Restaurang Djingis Kahn Barbecue - hitta.se
Ice
Bergsgatan 27
211 54, MALMÖ
Fre - lör:
12.00 - 01.00
Sön stängt
Lite osäker på den 27:e men få se hur det reder ut sig med planeringen ...
Ok!
Jag lär dyka upp runt 7 om jag inte somnar framför tv:n med ungarna.
Hur många kommer?
Hur känner jag igen er?
Bommade detta storstilat. Var på andra äventyr! Såg att du ringt senare, T11. Hade grävt ner telefonen! Sorry som bara den. Hoppas ni hade trevligt i alla fall!