- lilla_vit
- Medlem ●
Har någon en invite över tas den tacksamt emot på striberger@gmail.com
Jag tar gärna emot en invite i PM.
Jag tar också gärna emot en spotify-invite ifall det finns någon som vill dela med sig.
jessen_john@hotmail.com
/John
Efter alla lovord kring Spotify är väl alla överens om att man "måste" ha det? Då är det enklaste sättet att skaffa ett premiumkonto för 99kr och avsluta prenumerationen direkt. Då får ni ett premiumkonto i 1mån som sedan övergår i ett gratiskonto. Jag gjorde det men har aldrig lämnat min prenumeration då jag tycker att det är värt 99kr varje månad.
Det slår i alla fall att tigga efter invites här...
Ger detta mer än gratis Music on demand, free music without download | Deezer ?? Vilket filformat kör dom mp3 eller flash ?? Ger det så mycket mer så får någon gärna ge mig ett...
Jämför Spotify med iTunes där den stora skillnaden är att du streamar musik istället för att köpa den. Allt sker genom ett program du laddar hem, alltså inte webbaserat som deezer ser ut att vara?
För övrigt tror jag att Spotify använder sig av ogg vorbis.
Hej.
Jag gör ett nytt försök att få tag på en invite. Såg att nån tyckte det var jobbigt att inte @ var med i email-adressen. Kan ju ta och använda min skräpadress istället, gör inget om den blir överspammad med reklam, grymmasnubben@hotmail.com .
Tackar på förhand!
Nu har jag tigt färdigt. God fortsättning på 2009
Hej.
Jag gör ett nytt försök att få tag på en invite. Såg att nån tyckte det var jobbigt att inte @ var med i email-adressen. Kan ju ta och använda min skräpadress istället, gör inget om den blir överspammad med reklam, grymmasnubben@hotmail.com .
Tackar på förhand!
Nu har jag tigt färdigt. God fortsättning på 2009
Det ligger en invite i din mail
//Magnus
Tack så jättemycket!!
Jag skulle bli jätteglad för en invite
oskarlindberg@gmail.com
Tack!
Jag är intresserad av att testa om någon har en invite över.
samuelsson.rikard@gmail.com
Tack på förhand.
Jag har skickat en invite till dig
//Magnus
Hej !
Önskar er alla God Fortsättning på det nya året.
Är lite nyfiken på Spotify, finns det kanske en inbjudan ?.
Thank You
/Dare
Skickat. Har bara en kvar nu, ska se ifall kanske någon i min omgivning vill ha, annars så skickar jag den till någon här.
Jag har fler invites men eftersom inte en käft postade ens ett hej, tjo eller tack på de jag gett bort här så släpper jag dessa på andra ställen.
Men som sagt, det finns gott om folk med invites nuförtiden.
Godmorgon,
Min flickvän samt kollega är väldigt sugna på spotify, om någon vänlig själ har någon enstaka eller rentav två stycken vore jag extremt tacksam.
Flickvännen prioriteras och kollegan är ett plus.
Ni har visat stor generositet tidigare och testar lyckan igen, spotify går varm hemma i lägenheten
christopher@trillin.se
Ha de gôtt!
Sådär, nu borde jag väl kunna få ett då pleeeeease *puppy-eyes*
god dag, jag är nyfiken på vad spotify har att erbjuda (skeptisk med andra ord).
vore glad om någon har en invite över!
lucas@lucasskalleberg.com
En annan skulle gärna oxå bli inbjuden. Tackar som ödmjukast på förhand!
per snabel-a ninjacontrol.com
Fixat!
En annan skulle gärna oxå bli inbjuden. Tackar som ödmjukast på förhand!
per snabel-a ninjacontrol.com