Något knepigt har hänt med min iPhone.
Det hela började med att jag bara förökte fixa egna ringsignaler i iPhone ringtonemaker. Det funkade inte så bra, men tillslut märkte jag att jag behövde bara uppgradera programmet till ett nyare där programmet skicker signalerna till itunes iställer för telefonen som jag har försökt göra hela tiden (och säkert gjort).
Men nu till problemet; iTunes säger att det inte kan läsa innehåller i min iphone och därför rekommendera att jag fabriks återställer hela telefonen. Det är självklart något jag ville undvika då jag lagt ut x-antal timmar för att få i ordning på all musik osv..
Men sen när jag kollar minnes-status i telefon så märker jag att det finns 0 spår osv i telefon. Och när jag går in i ipod-läget så finns det absolut ingenting där! Allt är borta. Men alla program osv finns kvar i telefonen, alla bilder osv. Men det är ju all musik o film som fanns i ipod-läget som är borta. Men ändå kan inte itunes synca min mobil längre.
Någon som vet om jag måste återställa telefonen eller går det att fixa tillbaks musiken osv?
Jag har aldrig låst upp en iphone o aktivering o allt vad det heter.. Så jag vill gärna undvika det. Men det finns väl guider här som jag får glo genom i värsta fall.
Jag kör 1.1.4 och PC Win XP. telefonen är upplåst med Ziphone.
Tillägg: hmm, nu när jag kollar i Boss Prefs under "free space" så står det att jag bara har kvar 728mb. Dvs att det verkar som om all musik osv ska finnas kvar. För jag hade runt 6-7gb musik innan så.