Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify invites

Tråden skapades och har fått 997 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hej på er Spotifyers!
Jag skulle bli enorm glad om någon ville skänka mig en invite!

sumonator (at) gmail .com

Tack på förhand!

EDIT:
Tack i massor Mikael E!

Senast redigerat 2009-01-10 15:02

Hej. jag önskar mig en invite till spotify. om någon sitter på en får du gärna skicka den till mig på: mikael.stenberg@live.se
tack

Kamrater!

Om någon har en invit över och skulle, i sin nästintill gudomliga godhet, vilja skicka den åt "stephen (kanelbulle) srossi.com"-s hålll så vet jag en kille som skulle bli väldigt, väldigt glad så här till helgen.

Eder, Filip

Fixat Tackar ödmjukast

Senast redigerat 2009-01-11 00:54

tack för inviten, delar med mig så fort jag får några!

  • Medlem
  • Avesta
  • 2009-01-10 14:20

Jag tar gärna en invite.

matsericsson88(at)gmail.com

Jag redigerar inlägget när jag fått en.

Mvh Mats

Senast redigerat 2009-01-15 07:48

Ni som önskar efter invites och får en, redigera gärna ert inlägg när ni fått en invite, så vet man vilka som fått eller ej.

Jag har nu gått igenom tåden och skickat invites till de som önskat men inte fått. Mina invites är nu än en gång slut.

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2009-01-10 16:52

Tackar så mycket Mikael för din invite.
Uppskattar att det gick så snabbt.

/Fredrik

Skulle uppskatta en invite otroligt mycket!:)

filip.stefansson@gmail.com

Fått en invite nu!

Senast redigerat 2009-01-11 14:46
  • Medlem
  • 2009-01-10 20:57

Vore just med en invite och få testa...

joakim.forsell@gmail.com

Vore najs med en invite!

Nån vänlig skäl som har en invite till övers?

hyllplan@hotmail.com

Mvh,
Johan

.....

Senast redigerat 2009-01-21 06:44

Jag tar gärna en Invite!

post.till.joakim(AT)gmail.com

Tack på förhand // Joakim

Jag orkar inte läsa igenom hela tråden för att se om någon redan sagt det, men jag råkade se en TV-reklam på att alla som har Bredbandsbolaget får använda Spotify gratis i några månader framöver. Bara att logga in på sitt BBB-konto på bredbandsbolagets hemsida och beställa ett Spotify-konto!

Jag skaffade själv precis ett konto via BBB och det funkar hur bra som helst! Har dock inte fått några invites att ge bort än.

Ursprungligen av Maccer:

Jag skaffade själv precis ett konto via BBB och det funkar hur bra som helst! Har dock inte fått några invites att ge bort än.

Nu vet inte jag om det konto man får på spotify via bredbandsbolaget är samma som de free eller om det är premium. Men om det är det free så får man inte så mycket invites där. Har på tre månader fått två invites att dela ut på mitt free-abonemang. Det där med invites att dela ut verkar vara lite av ett lotteri om man inte är betalande.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-11 01:07
Ursprungligen av Maccer:

Jag orkar inte läsa igenom hela tråden för att se om någon redan sagt det, men jag råkade se en TV-reklam på att alla som har Bredbandsbolaget får använda Spotify gratis i några månader framöver. Bara att logga in på sitt BBB-konto på bredbandsbolagets hemsida och beställa ett Spotify-konto!

Jag skaffade själv precis ett konto via BBB och det funkar hur bra som helst! Har dock inte fått några invites att ge bort än.

Är det ett premiumkonto man får som BBB kund?

Ursprungligen av odelsteken:

Är det ett premiumkonto man får som BBB kund?

Läser man på hemsidan så tolkar jag det som att det är ett premiumkonto, i alla fall efter man läst nedanstående.

Ursprungligen av Bredband.com:

Spotify utan extra kostnad
Fram till 9 april lyssnar du på all världens musik i Spotify helt kostnadsfritt. Därefter kostar tjänsten 99 kr/mån. Självklart kan du när som helst avsluta ditt Spotify-abonnemang genom att ringa Kundservice på 0770-777 000.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-11 12:24
Ursprungligen av Mikael E:

Läser man på hemsidan så tolkar jag det som att det är ett premiumkonto, i alla fall efter man läst nedanstående.

Så tolkade jag det också så jag gick in på hemsidan och skulle regga ett konto men där hittar jag lite annan information. Läser jag första stycket tolkar jag det som att man får ett premiumkonto gratis tom 9 april. Men när jag läser andra stycket blir jag förvirrad.

Ursprungligen av bredband.com:

Prova för 0 kr/mån
Prova Spotify Kampanj fram till 9 april 2009, utan att det kostar dig något extra. Därefter är priset 99 kr/mån. (Du kan när som helst avsluta abonnemanget genom att ringa Kundservice på 0770-777 000.)

Spotify Premium – reklamfritt för 99 kr/mån
Vill du slippa all reklam? Då finns Spotify Premium för 99 kr/mån. Med bra villkor: 0 mån bindningstid, och bara 1 mån uppsägningstid.

Ursprungligen av odelsteken:

Så tolkade jag det också så jag gick in på hemsidan och skulle regga ett konto men där hittar jag lite annan information. Läser jag första stycket tolkar jag det som att man får ett premiumkonto gratis tom 9 april. Men när jag läser andra stycket blir jag förvirrad.

Tror du får kontakta kundtjänst och höra vad som gäller, om inte någon här vet vilken typ av konto man får. Har själv inte bbb och kan därför inte ge något bättre svar än de slutsatser jag drar av och läsa på hemsidan.

Jag har svårt att tro att det handlar om att BBB delar ut Premium till alla. Det skulle väl bli alldeles för dyrt för dom. När jag läser deras info så uppfattar jag det som att man sedan om man vill kan övergå till Premium men då får betala 99 kr/mån.

* Tack Mikael E för inbjudan! *

Hej alla!

Jag är på jag efter inbjudan till spotify.
Editerar inlägget när invite mottagits, som förslagit ovan.

//Johannes

Senast redigerat 2009-01-12 15:24

Jag vill gärna ha en invite.

Tusen tack!

fredrikmail@gmail.com

En invite: UHSnw86qbZxRujZj

Ursprungligen av Mikael E:

En invite: UHSnw86qbZxRujZj

Tackar så mycket!

skulle bli jättelycklig om någon gav mej en invite, jag lovar att ge bort de jag får (när/om jag får dem) här. skicka i pm eller gulvattenkanna(at)hotmail.com

Är det någon som vet hur man bär sig åt för att kunna dela ut invites om man redan har ett konto? Eller rättare sagt, hur får man invites att dela ut?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-11 20:02
Ursprungligen av morgan_a:

Är det någon som vet hur man bär sig åt för att kunna dela ut invites om man redan har ett konto? Eller rättare sagt, hur får man invites att dela ut?

Du får invites efter att du har varit medlem ett tag. Vet ej kritierna men när du har invites att dela ut kommer det att stå längst upp i Spotify när du startar det.

För att dela ut dina invites loggar du in på spotify.com och trycker på Share.

Tar tacksamt emot en inbjudan.

berka87@hotmail.com

En till: fsx8UmaYL4834z7T

  • Medlem
  • 2009-01-11 23:02

Mikeal E : försöker med din senaste invite men den sägs vara redan använd...
Bättre tur nästa gång.

mvh/Jocke

Jag som alla andra vill självklart ha en invite. Om jag gjort mig förtjänt av den vet jag ej. Men jag skulle bli väldigt glad. Mail redline_jmp_@hotmail.com

Bevaka tråden