Var på mässan.
Intryck: Förbannar GBG Horse Show som går samtidigt. Inte en P-Plats i hela satn ledig. Tips: ÅK SPÅRVAGN, ni kommer leta P-plats halva dagen annars...
Mässan är förpassad till 2:a våningen i huset, första ockuperas av en massa hästmänniskor.
Kö: Kö till fikat (svindyrt), kö till inträdet, kö till Epsons gratis printning (30min).
Kö till Scandinavian Photos "Fyndsektionen"
Toppen: Mötte en del gamla vänner. Bl a Ulrik Södergren ("Bus"), inte sett honom på 25år.
kolla in honom på lördagen:
14.00-14.45 "Praktiska tips för bättre bilder", seminariet är gratis.
Mycket prylar!
Köpte: kulled till stativet (Giotto), Kurs i LR (Moderskeppet 340:- istf 400:-), en Gorilla-Pod till fruns lilla pocketkamera.
Bästa: Israeliska tjejen som GAV mig en National Geographic kamerarem - hon hade till att visa men inte att sälja och jag blev lite sur när remmen inte fanns på hela mässan....
Rent spontant så gav hon kompisens dotter en liten söt kameraväska att ha som sin egen bara för att hon tyckte tösen var söt. Snyggt!
Epsons printning, A2 var utlovat, men pappren var slut (skyll på skoskav era snåljåpar), det blev A3 istället...resultatet var dock förbannat snyggt.