Tjena!
Jag installerade 3.0 igår strax efter den släpptes och allt har fungerat bra sånär som att jag numera alltid får ett felmeddelande om att säkerhetskopieringen misslyckas när jag ställer den i dockan. Det exakta meddelandet är:
"iTunes kunde inte säkerhetskopiera iPhone-enheten "iPhone" eftersom säkerhetskopieringssessionen misslyckades"
Har någon annan råkat ut för detta? Tilläggas bör väl att när jag installerade OS 3.0 så säkerhetskopierades aldrig telefonen (jag har läst i 3.0-tråden att andras säkerhetskopiering tog lång tid etc, men min startades aldrig).
Edit:
Jag startade om datorn och efter det dyker den inte ens upp längre i iTunes. Jag prövade att sätta den i återställningsläge och då dök den upp, men iTunes vill återställa den till 2.2.1 och det misslyckas (se tillagd bild).
Något annat jag märkte var att när jag sätter den i dockan så piper den till två gånger (normalt är en gång).
Edit2:
Jag fortsätter min monolog här inne
Jag prövade precis att installera Itunes i Windows via VMWare och där dyker telefonen upp precis som den ska och det är inga problem att synkronisera eller säkerhetskopiera...
har prövat att avinstallera Itunes i OS X men det gjorde ingen skillnad.