Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Fick för mig att aktivera gprs på min gamla 2G iphone men det gick inget bra, vad jag kunde läsa mig till så va det bara internet.tele2.se som behövdes som APN men den kommmer inte ut på nätet alls. (har 3.0 på den)
Fick för mig att aktivera gprs på min gamla 2G iphone men det gick inget bra, vad jag kunde läsa mig till så va det bara internet.tele2.se som behövdes som APN men den kommmer inte ut på nätet alls. (har 3.0 på den)
Jag får det inte att funka. Har väntat en halv dag nu. När jag provade via tele2s hemsida att skicka gprs inställningarna till min telefon kom det upp ett fönster.
Oj!
Du kan inte wappa eller skicka MMS med din telefon. Skaffa en ny så att du också kan skicka MMS, spela spel , läsa nyheter med mera!
Jag får det inte att funka. Har väntat en halv dag nu. När jag provade via tele2s hemsida att skicka gprs inställningarna till min telefon kom det upp ett fönster.
Jo jag vet. Gjorde precis som du säger. Det jag gjorde på tele2s hemsida var av nyfikenhet.
Jag får mata in inställningarna igen och hoppas att det fungerar imorgon.