Är det PPT som är boven? Powerpoint 2004 och tidigare kunde ju få sina dokument att försvinna. Oåterkalleligen puts väck... Men har inte hört talas om att en hel mapp gått upp i rök pga denna välkända men länge oåtgärdade bugg (tror dock inte den finns kvar i PPT 2008).
Nä, inte PowerPoint. Körde Photoshop, BBEdit, Dreamweaver och kanske var Transmit igång också. I och för sig provade jag några skript (php) för bl.a. filuppladdning.
Men nu slog det mig att en jäkla konstig grej hände tidigare igår kväll. Hade lagt in ett skript för filuppladdning som jag tänkte testa via egna servern (localhost). När jag försökte öppna sidan gick det inte eftersom sökvägen till root inte stämde. Fick felmeddelande.
Men felmeddelandet sa nåt i stil med att det saknades något i en viss fil, och visade en sökväg till den felande filen. Det skumma var att sökvägen påstod att filen fanns i en virtuell server jag skapade för länge sen, som inte ens finns kvar, och som inte har ett smack med det pågående projektet att göra. Jag har absolut inte lagt in några filer där eftersom den inte ens existerar.
Jaja... får se om DiskWarrior hittar nåt......