Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vad jag försökte att säga är att det INTE finns möjlighet att välja 2G eller 3G i menyn längre.
När jag fick hem 3GS telefon nummer 1 ( har nu 3 st 3GS:er) så gick det att välja 2G eller 3G i nätverk i min telefon. När jag nu kollar vad som står i telefonen under nätverk så har möjligheten försvunnit till att välja själv. Därför undrar jag fortfarande om det är nya uppdateringen till 3GS som har tagit bort det eller om det är så att 3:s kort gör att denna fysiska möjlighet inte finns eftersom det faktiskt INTE står välj 2G eller 3G ?
Vad jag försökte att säga är att det INTE finns möjlighet att välja 2G eller 3G i menyn längre.
När jag fick hem 3GS telefon nummer 1 ( har nu 3 st 3GS:er) så gick det att välja 2G eller 3G i nätverk i min telefon. När jag nu kollar vad som står i telefonen under nätverk så har möjligheten försvunnit till att välja själv. Därför undrar jag fortfarande om det är nya uppdateringen till 3GS som har tagit bort det eller om det är så att 3:s kort gör att denna fysiska möjlighet inte finns eftersom det faktiskt INTE står välj 2G eller 3G ?
Ok så då är det mao så att eftersom min telefon ÄR bunden med 3 och mitt simkort är ett 3-kort försvinner den menyn på min telefon?!
Tack då har vi kommit fram till frågan i 1:a inlägget
Så skall det INTE vara någon risk att JB en amerikansk 3G till 3.1.2
Det ÄR ju lite synd att 3 stoppar denna möjlighet, eftersom när man ÄR utomlands, så skulle det betyda längre batterilivslängd, om 2G gick att stäla in.
Då telefonen är låst till Tre försvinner alternativet att stänga av 3G under Inställningar-Nätverk. Jag låste upp min Tre telefon legalt via Tre, stoppade in ett Telia-SIM och plopp så fanns 3G alternativet där igen...=)