Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Är det fler som har problem med Swedbanks sida sen de gjorde om den nu i veckan? Tidigare sparades inloggningsuppgifterna automatiskt men nya sidan tillåter inte det...
Kenjon:
Det är väl en risk man själv får avgöra. En eventuell tjuv kan få reda på mitt saldo samt överföra pengar mellan de få sparade konton som är godkända...
Stormstereo:
Samma sak här. Provat tre fyra gånger...
Kenjon:
Det är väl en risk man själv får avgöra. En eventuell tjuv kan få reda på mitt saldo samt överföra pengar mellan de få sparade konton som är godkända...
Stormstereo:
Samma sak här. Provat tre fyra gånger...
På Swedbanks onlinebank kan man logga in med bankdosan eller med en egen kod. Då koden är statisk som du själv valt kan det knappast anses lika säkert som bankdosa och därav kan man bara föra pengar mellan egna konton med den inloggningen.
Varför man på deras iPhoneanpassade sida bara kan logga in med personlig kod och inte bankdosa vet jag dock inte. Finner det störande då jag var tvungen att gå in på den vanliga sidan för att flytta pengar när jag var ute och reste, vilket blir plottrigt.
Det är därför det finns en möjlighet att stänga av funktionen i telefonen samt du blir frågad när du loggar in om du vill att det ska sparas för mobilbanken