- Veranda
- Medlem ●
- Stockholm
@Veranda: Snyggt! Gillar den svarta lampan till vänster, vad heter den?
Tackar!
Lampan är köpt på Granti. Här är den, GRANIT.COM - Skrivbordslampa
Så här har det sett ut i några år, 20″ iMac Core Duo: (bilden är väl från '06)
Och så här har det sett ut i kanske en månad, 15″ MacBook Pro och en LED Cinema Display :
Jag är dock i desperat behov av ett nytt skrivbord - ska ge mig ut och leta efter det så snart som möjligt.
Mina föräldrar fick iMacen och använder den glatt efter en livstid med Windows, känns bra
Så här har det sett ut i några år, 20″ iMac Core Duo: (bilden är väl från '06)
Och så här har det sett ut i kanske en månad, 15″ MacBook Pro och en LED Cinema Display :
Jag är dock i desperat behov av ett nytt skrivbord - ska ge mig ut och leta efter det så snart som möjligt.
Mina föräldrar fick iMacen och använder den glatt efter en livstid med Windows, känns bra
Ojoj, riktigt snyggt som vanligt! Varifrån är wallpapern som du har på din LED Cinema Display? Interfacelift?
Du har bytt till en iMac 27tum och en mörkblå kobratelefon?. Du har bytt mus också. Fin uppgradering.
Då har man flyttat då Efter månader av dreglande över super-cleana skrivbordstrådar så hade man ju chansen att fixa ett eget sådant skrivbord
Här är resultatet, inte helt 100% fixat än men.. :
Snyggt!
Vad är det för svart filt-sak som hänger på sidan av skrivbordet?
Snyggt!
Vad är det för svart filt-sak som hänger på sidan av skrivbordet?
Det är en Galant Kabelsamlare.
IKEA | Skrivbord | GALANT skrivbordssystem | GALANT | Kabelsamlare
Mitt kontor den senaste tiden.
Gillar du att kolla dig i spegeln medan du arbetar? :PP
Ha Nej jag flyttar stolen fram och tillbaka beroende på - spegeln är kvar där sedan dom började bygga om hotellet men aldrig blev klara med det. Använder den ibland för att hänga handduken över, så att den torkar fint i solen.
Mellanöstern Kan visa dig hur kontoret såg ut när jag jobbade i Laos.. Ungefär likadan som det nuvarande kontoret dock!
Snart händer det lite grejer här...
Ett par grejer på skrivbordet bör känna sig utrotningshotade...
Snart händer det lite grejer här...
Ett par grejer på skrivbordet bör känna sig utrotningshotade...
Oj, ser nästan ut som att det är min datorhörna... Min skärm är dock av något nyare årsmodell, och min skrivbordsskiva är mindre sliten vid musen