Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Premiär för 99mac medlemsshop

Tråden skapades och har fått 81 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av odis:

3år och 500 inlägg om jag inte missminner mig. Rätta mig gärna om jag har fel.

Ok då har man en bit kvar...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-11 00:33

Trevligt initiativ.

Mitt nästa inköp kan mycket väl hamna hos er

Keep up the good work.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-11 09:29

Trevligt :), dock inga inköp 09

  • Oregistrerad
  • 2009-12-11 10:12

Piotr visar prov på god förståelse för hur man som företag måste närma sig kunden på nya sätt, bra tänkt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-12 00:47

detta var ju en trevlig och oväntad nyhet, något som jag har saknat. ni som har veteran, är rabatten bättre än CSN (10%)? ;D

Ursprungligen av vamk:

detta var ju en trevlig och oväntad nyhet, något som jag har saknat. ni som har veteran, är rabatten bättre än CSN (10%)? ;D

Ursprungligen av Papperskatt:

Trevligt att veteranpriset är lägre än CSN-priset. Här kan jag nog nästan garantera att jag kommer att köpa min nästa dator (när nu det blir...)!

Hannes

För protokollet så är rabatten är betydligt lägre än csn.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-12-14 12:47

Då har jag beställt en mac mini m tillbehör från shop.99.se

Frågorna om Klickback har flyttats till denna tråd:
http://www.99.se/klickback/273366-missnoejda-med-klickback.html

/Mod

Senast redigerat 2009-12-14 16:16

När blir man veteran? Jag var det tidigare när 99musik var med i inläggs potten

Står några inlägg längre upp.

Ursprungligen av odis:

3år och 500 inlägg om jag inte missminner mig. Rätta mig gärna om jag har fel.

Eller i veterantråden: http://www.99.se/1852162-post6.html

Ursprungligen av Björnström:

500 inlägg och tre år på 99mac!

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-12-16 22:59

ZOMG---
"99mac kommer framöver erbjuda helt egna 99mac-produkter i shoppen som t-shirts och mycket mer."

Jag måste tacka för den lilla bonus jag fick, som premiärshoppare på shoppen. Superfint! (Hämtade ut paketet för någon dag sedan, men har glömt att tacka. så TACK!)

Supersnabb leverans förresten!!

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-12-17 08:23
Ursprungligen av CyberPet:

Jag måste tacka för den lilla bonus jag fick, som premiärshoppare på shoppen. Superfint! (Hämtade ut paketet för någon dag sedan, men har glömt att tacka. så TACK!)

Supersnabb leverans förresten!!

Nyfiken!

Ursprungligen av odis:

Nyfiken!

Det var en liten ipodvante... eller mössa, eller, tja de där fina stickade sakerna!

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-12-19 11:38

Min leverans dyker upp den 28e dec fick jag besked om då de inte hade minin jag beställde på lager.
Tveksam till att det hade gått mycketn Apple, och med rabatten va det ju ändå värt väntan

Bra, blir nog ett köp av något slag

Trevligt med initaitiv. Dessvärre har jag redan beställt en iMac 21"...... men prisskillnaden är väldigt liten vilket indikerar på att det är små marginaler på Apples datorer.

  • Medlem
  • Borås
  • 2009-12-27 21:48

Detta var en trevlig överraskning när dator köp är stundande...

Enligt villkoren så står det: "Direktförsäljning är möjlig i våra butiker i Örebro och Linköping.", gäller medlemspriserna även om man köper direkt i butiken? Hur "bevisar" man i så fall att man är medlem?
Alternativt, går det att köpa via nätet och hämta ut i butik?

  • Medlem
  • Eksjö
  • 2009-12-30 17:12
Ursprungligen av tobias.flood:

Enligt villkoren så står det: "Direktförsäljning är möjlig i våra butiker i Örebro och Linköping.", gäller medlemspriserna även om man köper direkt i butiken? Hur "bevisar" man i så fall att man är medlem?
Alternativt, går det att köpa via nätet och hämta ut i butik?

Detta undrar jag också. Kan man köpa direkt i butik för medlemspriserna?

gött! då får jag väll bara ta och spamma meddelanden så jag kommer upp i 500. :/

Ursprungligen av anarkovidar:

gött! då får jag väll bara ta och spamma meddelanden så jag kommer upp i 500. :/

mm, det var exakt vad jag varna för...

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-01-01 19:56

Min mac mini med tillbehör jag beställde dök upp i mellandagarna
Fick med en 99mac t-shirt, så nu har jag två

  • Administratör
  • Lund
  • 2010-01-01 22:12

har för mig att CSN har en gräns på hur mycket man kan beställa per år också

skulle jag göra mig skyldig till brott om jag lånade ut mitt 99 konto till någon annan som vill ha en dator?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2010-01-06 21:26
Ursprungligen av kalle94:

skulle jag göra mig skyldig till brott om jag lånade ut mitt 99 konto till någon annan som vill ha en dator?

Det enklaste är väl att be dem registrera sig själv?

Ursprungligen av Arvid:

Det enklaste är väl att be dem registrera sig själv?

Absolut, men säg att en veteran lånar ut sitt, som får ju mer rabatt.
Nu säger inte jag att jag faktiskt ska låna ut mitt konto, undrar om det har tänkts på det här?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-06 22:28
Ursprungligen av kalle94:

Absolut, men säg att en veteran lånar ut sitt, som får ju mer rabatt.
Nu säger inte jag att jag faktiskt ska låna ut mitt konto, undrar om det har tänkts på det här?

Tror inte det skulle vara några problem eftersom Digital Inn då får en försäljning om än med mindre vinstmarginal. Alternativet skulle ju vara att dina kompis går och köper datorn hos sin lokala återförsäljare eller direkt från Apple Store. Men det här är ju bara hur jag själv som återförsäljare hade resonerat.

Ursprungligen av andy.c:

Tror inte det skulle vara några problem eftersom Digital Inn då får en försäljning om än med mindre vinstmarginal.

då är det ju bara att köra på

Ursprungligen av andy.c:

Alternativet skulle ju vara att dina kompis går och köper datorn hos sin lokala återförsäljare eller direkt från Apple Store. Men det här är ju bara hur jag själv som återförsäljare hade resonerat.

men om man försöker få över folk på den ljusa sidan (jag försöker få över dom, skam över mig) då är det kanske lätt att man bara säger: jag kan ge dig rabbat. och så är det igång

Bevaka tråden