- Patrick
- Medlem ●
detta var ju en trevlig och oväntad nyhet, något som jag har saknat. ni som har veteran, är rabatten bättre än CSN (10%)? ;D
Trevligt att veteranpriset är lägre än CSN-priset. Här kan jag nog nästan garantera att jag kommer att köpa min nästa dator (när nu det blir...)!
Hannes
Frågorna om Klickback har flyttats till denna tråd:
http://www.99.se/klickback/273366-missnoejda-med-klickback.html
/Mod
Står några inlägg längre upp.
3år och 500 inlägg om jag inte missminner mig. Rätta mig gärna om jag har fel.
Eller i veterantråden: http://www.99.se/1852162-post6.html
Jag måste tacka för den lilla bonus jag fick, som premiärshoppare på shoppen. Superfint! (Hämtade ut paketet för någon dag sedan, men har glömt att tacka. så TACK!)
Supersnabb leverans förresten!!
Nyfiken!
Bra, blir nog ett köp av något slag
Enligt villkoren så står det: "Direktförsäljning är möjlig i våra butiker i Örebro och Linköping.", gäller medlemspriserna även om man köper direkt i butiken? Hur "bevisar" man i så fall att man är medlem?
Alternativt, går det att köpa via nätet och hämta ut i butik?
Enligt villkoren så står det: "Direktförsäljning är möjlig i våra butiker i Örebro och Linköping.", gäller medlemspriserna även om man köper direkt i butiken? Hur "bevisar" man i så fall att man är medlem?
Alternativt, går det att köpa via nätet och hämta ut i butik?
Detta undrar jag också. Kan man köpa direkt i butik för medlemspriserna?
gött! då får jag väll bara ta och spamma meddelanden så jag kommer upp i 500. :/
Absolut, men säg att en veteran lånar ut sitt, som får ju mer rabatt.
Nu säger inte jag att jag faktiskt ska låna ut mitt konto, undrar om det har tänkts på det här?
Absolut, men säg att en veteran lånar ut sitt, som får ju mer rabatt.
Nu säger inte jag att jag faktiskt ska låna ut mitt konto, undrar om det har tänkts på det här?
Tror inte det skulle vara några problem eftersom Digital Inn då får en försäljning om än med mindre vinstmarginal. Alternativet skulle ju vara att dina kompis går och köper datorn hos sin lokala återförsäljare eller direkt från Apple Store. Men det här är ju bara hur jag själv som återförsäljare hade resonerat.
Tror inte det skulle vara några problem eftersom Digital Inn då får en försäljning om än med mindre vinstmarginal.
då är det ju bara att köra på
Alternativet skulle ju vara att dina kompis går och köper datorn hos sin lokala återförsäljare eller direkt från Apple Store. Men det här är ju bara hur jag själv som återförsäljare hade resonerat.
men om man försöker få över folk på den ljusa sidan (jag försöker få över dom, skam över mig) då är det kanske lätt att man bara säger: jag kan ge dig rabbat. och så är det igång