Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
iPhone 3gs , 3.1.2, jailbreak med blakrain
varför : jag har ju telefonen i landscape nästan hela tiden ändå, så varför inte få ikonerna på hemskärm liggandes också, ?
iPhone 3gs , 3.1.2, jailbreak med blakrain
varför : jag har ju telefonen i landscape nästan hela tiden ändå, så varför inte få ikonerna på hemskärm liggandes också, ?
Ikonerna kan du inte tilta men installera 'Rotation inhibitor' från Cydia som är en plugin till SBSettings. Där kan du låsa till landscape. Vidare kommer snart en Cydia app, YouTube - New tweak from chpwn: Infiniboard (vertical scrolling icons)! som gör att du kan lägga springboard/ikonerna i landscape! Kombinera denna app med en plugin som tiltar ikonerna 45 grader och InfiDock, ja då är vi hemma!
Edit; måste säga att jag inte riktigt fattar varför så många känner sig manade att svara när man inte svarar på frågan. Ser sällan detta på andra forum, emedan det verkar vara standard just här?
Ligger man på sidan i sängen/soffan är det störigt att tex Safari vänder sig "rätt" när man vrider telefonen.
Ursprungligen av FreddeB:
Edit; måste säga att jag inte riktigt fattar varför så många känner sig manade att svara när man inte svarar på frågan. Ser sällan detta på andra forum, emedan det verkar vara standard just här?
Det är en styrka. Ofta når man fram till alternativa lösningar med en annan angreppsvinkel som till och med kan vara bättre än vad trådskaparen hopades få från början. Så länge det är relevanta inlägg on topic är det väl jättebra att vyerna vidgas?!
Det är en styrka. Ofta når man fram till alternativa lösningar med en annan angreppsvinkel som till och med kan vara bättre än vad trådskaparen hopades få från början. Så länge det är relevanta inlägg on topic är det väl jättebra att vyerna vidgas?!
Må så vara men jag tycker mig se en hel del mycket snabba svar som i princip bara hänvisar till Google, ifrågasätter syftet med frågan eller t.om innehåller direkta fel - precis som ovan.