- P-W
- Medlem ●
- Vara
I sommar för iPhone och iPod touch. Till hösten för iPad.
Ja, men inte för allmänheten - utan bara för dem som är registrerade medlemmar i iPhone Developer Program.
Ja, men inte för allmänheten - utan bara för dem som är registrerade medlemmar i iPhone Developer Program.
Givetvis.
Nyhetssidor om iPhone, Mac och allting Apple finner du här: Alla svenska nyheter om Apple på ett ställe - Aapl.se
Nyhetssidor om iPhone, Mac och allting Apple finner du här: Alla svenska nyheter om Apple på ett ställe - Aapl.se
Gött mos!
Det får man spana in då
4.0 lär äga hårt
Kan knappt vänta, multi-tasking och "stack"-funktionen verkar ruskigt nice
Ah, grattis! Kan även UDiD-reggade köra GM eller är det enbart beta som gäller?
Well, du vet att vi inte håller på med piratkopiering här på forumet? Låt mig gissa det kommer ta några minuter innan din tråd är anmäld. Smart gjort! ;D
Well, du vet att vi inte håller på med piratkopiering här på forumet? Låt mig gissa det kommer ta några minuter innan din tråd är anmäld. Smart gjort! ;D
Min tråd? Menar du inlägg? Varför ska du gissa? Tack!
Förlåt visste inte att det var emot reglerna!
3G, måste man ha 3GS eller iPhone 4? Känns såfall lite tråkigt, känns som 3G borde kunna klara av det.
Min tråd? Menar du inlägg? Varför ska du gissa? Tack!
Förlåt visste inte att det var emot reglerna!
3G, måste man ha 3GS eller iPhone 4? Känns såfall lite tråkigt, känns som 3G borde kunna klara av det.
Det är piratkopiering vilket är strängt förbjudet här
Men till sak. 3G stödjer inte multitasking samt bakgrunder. Finns hack för detta men då måste du jailbreaka.
Men till sak. 3G stödjer inte multitasking samt bakgrunder. Finns hack för detta men då måste du jailbreaka.
Kan även vara värt att notera, och Steve var väldigt påtryckande på detta, att vissa funktioner är avaktiverade för iPhone 3G pga att hårdvaran inte klarar av att ge den användarupplevelse som Apple vill att man skall ha. Bara lite info ifall det används hack för att få iordning det och att man sedan tycker att det går segt osv.
3G stödjer inte multitasking samt bakgrunder. Finns hack för detta men då måste du jailbreaka.
Av ren nyfikenhet, vad i hela världen är det som gör att 3G inte fixar att visa alternativa bakgrunder? Det var en av de saker jag konstigt nog såg fram emot mest med 4:an. Det, och en gemensam inbox i mailen.
Av ren nyfikenhet, vad i hela världen är det som gör att 3G inte fixar att visa alternativa bakgrunder? Det var en av de saker jag konstigt nog såg fram emot mest med 4:an. Det, och en gemensam inbox i mailen.
Det får du nog fråga Steve om. Maila honom på sjobs@apple.com och fråga
Annars kan jag intyga att 4.0an är hopplös seg på en 3G. Framför allt då du är van med en 3GS. Jag som tvekade på att uppgradera från 3G > 3GS. Kan bara fantisera hur mycket snabbare iPhone 4an är. Dammit ge mig en ASAP!
Tänkte mest att det inte borde vara särskilt krävande att visa något annat än en svart bakgrund, men de vill kanske hålla inne med en del bling-bling för att få folk att byta upp sig. Vilket jag kanske kommer göra, om nu 4.0 är tokseg på en 3G.
Tänkte mest att det inte borde vara särskilt krävande att visa något annat än en svart bakgrund, men de vill kanske hålla inne med en del bling-bling för att få folk att byta upp sig. Vilket jag kanske kommer göra, om nu 4.0 är tokseg på en 3G.
Det går hacka rätt lätt iof men som sagt. Fortfarande tokseg och lägga till en bakgrund innebär inte direkt någon tweakning åt rätt håll