Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer OS 4.0 ?

Tråden skapades och har fått 179 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Tar ner den nu, började i ungefär 4mb/sekund och efter att ha tagit ner 300mb sjunker hastigheten till 1mb/sekund, är ändå bra tryck hos Apple nu

378mb, totalt.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-06-21 19:11
Ursprungligen av gsandlund:

Tar ner den nu, började i ungefär 4mb/sekund och efter att ha tagit ner 300mb sjunker hastigheten till 1mb/sekund, är ändå bra tryck hos Apple nu

378mb, totalt.

Min låg på 378MB med. Skall bli intressant

Då var den påväg in i telefonen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-21 19:06

Äntligen...

Här händer inget.. Jag har 3.1.2 och senaste står 3.1.3, det lär väl komma upp 4 iallafall? Inte ska jag behöva installera 3.1.3? Sitter med jailbreakat om ni undrar varför jag fortfarande kör 3.1.2.. ^^

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-06-21 19:09

Är halvvägs, men det går segt..

Jag rullar!

Nu finns den! Itunes laddar just nu! Spännande!
(gäller iPhone 3G, så det blir inte lika spännande som för er som har nyare modeller).

10 minutes remaining......

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-06-21 19:09

Äntligen!

Någon som vet var builden heter?

Ursprungligen av MRM-Racing:

Någon som vet var builden heter?

Den ska vara samma som GM som släpptes vid WWDC enligt vad jag läst i MacRumors forum.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-21 19:27
Ursprungligen av Adrian B:

Den ska vara samma som GM som släpptes vid WWDC enligt vad jag läst i MacRumors forum.

Till min iPhone 3G är det i allafall version 4.0_8A293…

- Torkel

P.s.

Admin…läge att stänga denna tråd kanske…!?

84MB av 292 MB...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-21 19:12

tog mig 2 minuter att ta ner.

292mb här, då har jag ju andra gen. iphone 3g

edit: nu är den nere

Men varför i helvete ser inte jag ngåot för?!? Står bara 3.1.3?

Jag gillar inte det där backupandet! Det tar alltid EVIGHETER!! Och dessutom så gjorde jag precis en backup (eller flera då man kollat status ett gäng gånger idag redan).. Och det värsta är ju att man inte kan se hur långt den har kommit.. bara polkagrissträngen som roterar.. grr

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-06-21 19:27
Ursprungligen av Rytterfalk:

Jag gillar inte det där backupandet! Det tar alltid EVIGHETER!! Och dessutom så gjorde jag precis en backup (eller flera då man kollat status ett gäng gånger idag redan).. Och det värsta är ju att man inte kan se hur långt den har kommit.. bara polkagrissträngen som roterar.. grr

Samma här. Det tar ju en evighet...

Ursprungligen av Rytterfalk:

Jag gillar inte det där backupandet! Det tar alltid EVIGHETER!!

Du klagar inte den dagen något går snett eller om din iPhone försvinner och du har en aktuell backup som du enkelt kan gå tillbaka till.

Ursprungligen av Adrian B:

Du klagar inte den dagen något går snett eller om din iPhone försvinner och du har en aktuell backup som du enkelt kan gå tillbaka till.

Fast vad är det som du egentligen behöver backupa? Det är väldigt lite egentligen. Programmen? Knappast, kanske programdata, men det lär inte ta speciellt stor plats. Musik? Knappast då även den köpta musiken på språng finns att ladda ner via iTunes på datorn, så nog är jag irriterad över att den backupar typ ALLT fast det egentligen inte finns någon vettig mening med det. Så det som återstår är bilder, filmklipp och ja.. vanlig telefondata.

Jag tänker att det borde gå att slimma det hela rätt mycket mer.

Ursprungligen av Rytterfalk:

Fast vad är det som du egentligen behöver backupa? Det är väldigt lite egentligen. Programmen? Knappast, kanske programdata, men det lär inte ta speciellt stor plats. Musik? Knappast då även den köpta musiken på språng finns att ladda ner via iTunes på datorn, så nog är jag irriterad över att den backupar typ ALLT fast det egentligen inte finns någon vettig mening med det. Så det som återstår är bilder, filmklipp och ja.. vanlig telefondata.

Jag tänker att det borde gå att slimma det hela rätt mycket mer.

Kikade i min backup. Idel cachade bilder från Safari(!). 8000 objekt.. :/ Kass, inte ska den säkerhetskopiera sådant jag själv rensar bort 1 ggn/v?

Ok då förstår jag att jag inte får ner den, uppdaterar grabben 3GS nu så jämför jag builden efteråt.

klaaarrtt...

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-06-21 19:23

Väldigt OT, var det någon mer som nyss fick problem med nioniomac på iChat? För mig så slutade det funka, och nu står den still vid "connecting".

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-06-21 19:41
Ursprungligen av Drakfot:

Väldigt OT, var det någon mer som nyss fick problem med nioniomac på iChat? För mig så slutade det funka, och nu står den still vid "connecting".

Alla försvann därifrån så jag hoppade ur kanalen också.

  • Medlem
  • Orust
  • 2010-06-21 19:27

Ipod o iPhone är uppdaterade

Riktigt bra tryck i Apples servrar, dryga 2mb/s

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-21 19:56

Jävligt underbart med mappar, såååååå skönt att slippa bläddra genom sida efter sida för att få fram det man söker.

Ursprungligen av !Boy:

Jävligt underbart med mappar, såååååå skönt att slippa bläddra genom sida efter sida för att få fram det man söker.

Absolut! Vad jag saknat detta...

Bevaka tråden