- Dalle
- Medlem ●
så jäkla glad för att jag glömt bort semestertillägget, blev en rejäl slant mer än jag hoppats på och jag ser fram emot 4 dagar ledigt, och för att jag får chansen att säga GLAD MIDSOMMAR till alla trevliga/coola/snälla/busiga 99:are
så jäkla glad för att jag glömt bort semestertillägget, blev en rejäl slant mer än jag hoppats på och jag ser fram emot 4 dagar ledigt, och för att jag får chansen att säga GLAD MIDSOMMAR till alla trevliga/coola/snälla/busiga 99:are
Detsamm, Glad midsommar till er alla!
Nu är jag mycket glad. Fick just ett mail från en bekant som meddelade att på måndag, senaste tisdag kommer han ha en iPhone 4 till mig
Nu ska jag bara orka vänta...
Åå, vad jag blir avundsjuk. Men vad roligt för dig, det ska bli kul att få höra om hur den känns!
Jag är så jävla glad för att min iPod gick att rädda efter att ha legat och simmat i billigt vin!
(flaskan gick sönder i väskan). En kompis sa att jag skulle lägga den i destillerat vatten i en halvtimma sen in i kylen i två dygn och allt fungerar!! Wohoo!
Också jäkla glad för att ha sett Covenant spela på E-tropolis i Berlin..Berliiiin..med iskaffe...
Det kan jag också vara så jäkla glad för, Is-kaffe! What an invention!
O för min nya haircut, känner mig ett halvt kilo lättare och redo för sommaren!
*dansar*
Jag är så jävla glad för att min iPod gick att rädda efter att ha legat och simmat i billigt vin!
(flaskan gick sönder i väskan). En kompis sa att jag skulle lägga den i destillerat vatten i en halvtimma sen in i kylen i två dygn och allt fungerar!! Wohoo!
Också jäkla glad för att ha sett Covenant spela på E-tropolis i Berlin..Berliiiin..med iskaffe...
*dansar*
Bildbevis på Haricutten !
Kul att iPoden gick att rädda. Destvatten och kylen var ny för mig...
*dansar*
Så många bra saker att vara glad över, vilken bra början på sommaren. Nu kommer det säkert att fortsätta på samma sätt - bara bättre och bättre
Covenant är bra, hade nöjet att samtala lite kort med Eskil på Sama runt 2007 när han körde sitt sidoprojekt Cement.
Trots att det regnat och blåst på min semesterdag idag så har det varit en bra dag. Först for jag till jobbet och gick igenom fakturor sen for jag till shoppingcentret och hittade SÅ bra saker.
På Åhléns hittade jag en, i mitt tycke, helt perfekt trasmatta till mitt snickarrum. På Rusta hittade jag väldigt fina RÖDA sopsäckar som jag ska samla retur-flaskor och burkar i.
Riktigt bra shopping
(Är man kanske lite knäpp om man blir glad över att hitta fina sopsäckar tro?)
På tal om min födelsedag...min tjej berättade den kvällen att hon tappat sina känslor för mig (på mindre än tre veckor!). Idag hämtade hon alla sina grejer och gjorde slut
Ja e så jävla ledsen idag!
Stackars dig, det gör ont när kärleken tar slut eller försvinner. Vad jobbigt för dig att vara så ledsen nu.
Det tar tid, men smärtan går över. Jag lovar!
På tal om min födelsedag...min tjej berättade den kvällen att hon tappat sina känslor för mig (på mindre än tre veckor!). Idag hämtade hon alla sina grejer och gjorde slut
Ja e så jävla ledsen idag!
Tjejen har juh inget hjärta... Man kan ju inte göra slut med en kille på hans födelsedag
Jag har hittat YEAH!
En "bildrulle" helt ocensurerad - passa er ni KAN få ngt naket eller äckligt (eller bådadera i samma bild!)..
Enkelt rrecept, ta en bild - inget från nätet, inga screendumps, det måste vara ett mobilkamerafoto och maila det till yeah@yeahyeahyeahyeahyeah.com
Jag har hittat YEAH!
En "bildrulle" helt ocensurerad - passa er ni KAN få ngt naket eller äckligt (eller bådadera i samma bild!)..
Enkelt rrecept, ta en bild - inget från nätet, inga screendumps, det måste vara ett mobilkamerafoto och maila det till yeah@yeahyeahyeahyeahyeah.com
Detta din tatuering? http://cellblock.com:80/gallery/bYjnoXuJaE_ruZuTEmqM-2-1278439677000.jpg