- svantet
- Medlem ●
Själva JB har gått problemfritt, men Cydia har stora problem:
Trycker jag då på "okey" ----> 504 Gateway Timeout
Försöker jag trots detta installera LockInfo blir det
Cydia är inte så bra... Men framför allt beror detta på extrem belastning av servrarna pga alla nya JB!
Det går att täta till hålet efter att man JB:at
HOW TO: Fix The PDF Exploit After Jailbreaking With JailbreakMe - SiNfuL iPhone
edit: La in fixen precis och det funkar utmärkt..
Det tätar inte hålet, bara ger dig en fråga.
Som jag förstå det fungerar denna Jailbreak för oss med den nya bootroom:en (3GS), den såkallade MC-modellen? Sedan fungerar också Ultrasn0w för upplåsningen?
Det är jailbreak för alla modeller.
Som jag förstå det fungerar denna Jailbreak för oss med den nya bootroom:en (3GS), den såkallade MC-modellen? Sedan fungerar också Ultrasn0w för upplåsningen?
Japp, både jailbreaken och Ultrasn0w fungerar nästa på alla. Eller är det alla?
JailbreakMe: Jailbreak iPhone 4 & All Devices on 4.0, 4.0.1
Full List of Devices Supported:
iPod 1G on 3.1.2
iPod 1G on 3.1.3
iPod 2G on 3.1.2
iPod 2G on 3.1.3
iPod 2G on 4.0
iPod 3G on 3.1.2
iPod 3G on 3.1.3
iPod 3G on 4.0
iPad on 3.2
iPad on 3.2.1
iPhone 3G on 3.1.2
iPhone 3G on 3.1.3
iPhone 3G on 4.0
iPhone 3G on 4.0.1
iPhone 3G[S] on 3.1.2
iPhone 3G[S] on 3.1.3
iPhone 3G[S] on 4.0
iPhone 3G[S] on 4.0.1
iPhone 4 on 4.0
iPhone 4 on 4.0.1
Jag gjorde en upgrade på ett par prgrm i Cydia, när jag bootade om enheten så när äpplet kommer upp så får jag ett färgstreck uppe i högra hörnet, nån mer med samma sak? Jag har inte märkt något annat fel på skärmen än..
Ok! Tack för snabba svar!
Nu täpps hålet snart!
On Wednesday an Apple spokeswoman said in a statement, "We're aware of this reported issue, we have already developed a fix and it will be available to customers in an upcoming software update."
Apple declined to say when the update would be pushed out.
Så fort jag laddat ner ifrån jailbreakme.com så blinkar det bara till, hinner dock se att det står "sit tight" sen kastas jag ut och inget mer händer.
Någon som har något förslag på vad jag ska göra, har testat 20-30ggr nu samt startat om telefonen några ggr.
Så fort jag laddat ner ifrån jailbreakme.com så blinkar det bara till, hinner dock se att det står "sit tight" sen kastas jag ut och inget mer händer.
Någon som har något förslag på vad jag ska göra, har testat 20-30ggr nu samt startat om telefonen några ggr.
Uppdatera luren till senaste versionen, har du redan gjort det kan du testa en återställning. Se bara till att luren är syncad mot Itunes som det står att man ska göra innan man drar igång....
Inget som jag testat eller är säker på att det ska fungera, men det är vad jag hade gjort.