Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag chattade med en kille på halebop. Jag frågade om han visste ett leveransdatum. Då kom han med standardsvaret att han inte visste men dom räknar med en leverans per vecka osv. Då bad jag honom att ge mig ett ungefärlig datum/vecka dom skulle skicka. Han skrev då att han TRODDE den skulle skickas denna vecka. Men han kunde inte garantera det.
När han skriver så kan man ju knappast misstolka? Det svaret han gav mig var det bästa jag kunde få. Så jag är nöjd med det.
Misstolka vad? Tolka vad? Det är ju bara luft, för att bli av med dig! Varför hänger du upp dig på gissningsdatum? Förstår du inte att ingen vet något exakt datum på när just DIN telefon skickas? Jag gissar på att du får din vid jul. SÅ, nöjd? Den kommer när den kommer, oavsett hur många gånger du får Halebops stackare att gissa.
Fått hem min nu men jag kan inte fattar hur man ska öppna simkorts-luckan? Försöker använda den medföljande saken och trycka - går inte, försöka skruva - går inte, försöka benda upp den - har inte vågat?
Beställde min igår! haha.. shit va sent ute jag är. Får jag kanske min lagom till Jul då kanske?! (Den kommer ju tidigare och tidigare för vart år som går)
Det blev en 32GB med 3GB surfpaketet.. Har räknat på hur mycket data jag använt med min 3G och det borde funka med 3GB i månaden. hmm..
Jag har också beställt.. Men det är inte därför jag skriver.
Det finns ett nytt erbjudande med Student-abb+iPhone 4. Jag vill varna lite för det, antagligen är det bara ett misstag men ifall det inte är så så är det dyrare med Studentabbonemanget.
Det måste dock vara ett fel, varför skulle man som student vilja betala 250 kr istället för 200 kr i 24 månader?
Jag har också beställt.. Men det är inte därför jag skriver.
Det finns ett nytt erbjudande med Student-abb+iPhone 4. Jag vill varna lite för det, antagligen är det bara ett misstag men ifall det inte är så så är det dyrare med Studentabbonemanget.
Det måste dock vara ett fel, varför skulle man som student vilja betala 250 kr istället för 200 kr i 24 månader?
Jag var uppe vid midnatt och beställde via Halebops hemsida. Jag lyckades få igenom beställningen av en iPhone 4 16 gb svart. Jag måste ha hamnat i första leveransen för redan på tisdagen veckan efter fick jag min iPhone. Jag är grymt nöjd framförallt med skärmen som är helt superb!
Jaha...så har man beställt en 32GB version efter lång tids tvekan. Blev tillräckligt irriterad på min jobbtelefon igår (Nokia E71 - vilken stenålderstelefon).
Beställde en iPhone 4 16GB igår och tydligen finns dom i lager nu så hoppas att jag får den så snart som möjligt. Valde Halebop Hallå Plus och då får jag 3000st fria sms, 3GB surf och ringer för 0.19 öre/min som är helt okej