Ush vad trött jag blir på Tre:s kundtjänst! Första gången jag pratar med dem så ska dem fixa allt åt mig, dem skall ta över reklamationen så jag slipper trilskas med det och skicka mig en ny telefon så snart som möjligt.
När jag inte hört av dem som lovat ringer jag för andra gången, då var det helt plötsligt andra bullar och det som sades första gången existerade inte längre. Blev istället lovad att en person från reklamationsavdelningen skulle kontakta mig dagen efter och hjälpa mig med ärendet.
Men när jag inte hörde nåt från dem heller ringde jag upp kundtjänst för tredje gången och då säger de att det inte står nåt om att reklamationsavdelningen ska kontakt mig. Nu är det helt plötsligt logistikavdelningen som skall kontakta mig istället och dem ber mig snällt vänta på svar igen.
Är så trött på alla löften hit och dit men ingen gör ju nånting. Det enda kundtjänst bryr sig om är att kunden ska vara nöjd när han lägger på luren. Frågade om dem ens hade stöldspärrat telefonen, men nej det hade dem inte heller gjort trots att jag sa att den blivit stulen för några dagar sedan. Utan man måste be dem spärra telefonen för att detta ska ske.
Alltså Tre är bra tills man behöver riktig hjälp, då visas deras riktiga engagemang.