Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Var på Marstrand i går och sålde bilder på en marknad (min mammas konstverk) och jag hade givetvis kamera och lite blixtar med mig - väl där så dök det upp två trevliga filurer som jag var tvungen att skjuta.
hehe, Ja, det kunde ha varit den större modellen - 560 men det var "bara" den enklare YN460-II som jag använde. Men för det den ska göra så är den perfekt.
Du Goflorp, om du är intresserad så skulle jag vilja göra min nästa SD15 review (video) filmad med iPhone 4 - eller någon annan som läser detta. Min är på väg men dröjer nog skitlänge innan den dyker upp. Som tack så får man lite fame och sitt namn med i filmen! Tror det skulle kunna bli rätt bra - och det är svårt att filma sig själv dessutom.
hehe, Ja, det kunde ha varit den större modellen - 560 men det var "bara" den enklare YN460-II som jag använde. Men för det den ska göra så är den perfekt.
idag så är jag och en annan applig fotograf på Frölunda torg och tar kort på skrattande ansikten (ditt?!) och till vår hjälp så har vi Erik och Mackan i dag och Peter Wahlbeck i morgon. Bilderna kommer skrivas ut och du får ett ex med dig gratis. Om du säger Foveon, så drar jag upp Sigma SD15 och skjuter dig, annars blir det Canon.