Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ok tack.
Men för platstjänster så är det ju rätt ofta man använder program som använder den funktionen utan att jag nyttjar just den tjänsten, samma sak där?
Det är väl rätt logiskt? De som kräver mer av telefonen vad gäller processorkraft, GPS, internet etc. drar ju mer ström. Skärmen är ju en stor strömtjuv också.
SR Play är fortfarande buggug. Ibland kan den tömma batteriet på nolltid (känn om luren är varm när du tar upp den) - detta när appen bara ligger som "multitask" - inte ens aktiv med spelande radio alltså. Varning utfärdas. Man undrar när SR ska lära sig göra en bra app :-D. Andra lyckas ju.
Jag lånar tråden lite grann;
Drar det mer batteri om man har jailbreakat? Jag laddade min nu över natten och har haft auto 3g på och lyssnat Spotify i runt 30 min och sen lät jag den va på standby runt 2-3 timmar och nu har jag halva batteriet kvar. Eller är det bara tecken att mitt batteri är slitet?
Jag lånar tråden lite grann;
Drar det mer batteri om man har jailbreakat? Jag laddade min nu över natten och har haft auto 3g på och lyssnat Spotify i runt 30 min och sen lät jag den va på standby runt 2-3 timmar och nu har jag halva batteriet kvar. Eller är det bara tecken att mitt batteri är slitet?