- acke
- Medlem ●
- Stockholm
Hur lång tid har det tagit mellan släppet av GM och att det dyker upp i iTunes tidigare?
Jag skulle säga att håll ögonen öppna efter en ny version av iTunes... Först så kommer den, sedan så kommer 4.2 eftersom 4.2 kräver en uppdatering av iTunes
Det är väl inte givet att en iTunes-uppdatering är nödvändig? Visst kan det vara så men det är väl inte generellt så att dessa uppdatering av iPhone/iPad och iTunes måste gå hand i hand?
Det är väl inte givet att en iTunes-uppdatering är nödvändig? Visst kan det vara så men det är väl inte generellt så att dessa uppdatering av iPhone/iPad och iTunes måste gå hand i hand?
Nej, det är sant men du kan nog tro på mig i detta fall, denna gång...
Det behövs en ny version av itunes tyvärr ja.
Någon som kan säga om proximityproblemet är ordentligt löst i 4.2?
Har fortfarande problem i 4.1
Jag har kört 4.2GM sedan den släpptes i min iPhone 4 - enbart för jag ville se om de hade löst detta problem.
Tyvärr kan jag meddela att det fortfarande är strul, jag upplever förvisso att det blivit lite bättre men långt ifrån bra.
Förstår inte varför de inte kan få ordning på detta
Jag har kört 4.2GM sedan den släpptes i min iPhone 4 - enbart för jag ville se om de hade löst detta problem.
Tyvärr kan jag meddela att det fortfarande är strul, jag upplever förvisso att det blivit lite bättre men långt ifrån bra.
Förstår inte varför de inte kan få ordning på detta
Riktigt drygt alltså...
Kanske tidigare än fredag? iPhone Dev Team:
iOS 4.2 is imminent. All jailbreaks and unlockers please read update #2 at Dev-Team Blog - redsn0w+limera1n fun (ask questions in comments)
Jag tror ändå på fredag (trots allt så är det bara två dagar bort så det är nog "imminent")
De måste få ut Itunes först eftersom denna uppdatering av Ios kräver en ny Itunes (för vissa device, är osäker om det gäller alla men ipaden kräver nya Itunes). Källorna på nätet säger mer eller mindre: Itunes idag, 4.2 fredag (men de kan ju ha fel, Applewatching är inte helt enkelt:))
iOS 4.2 will not launch tomorrow and may debut next Tuesday, November 16th.
iOS 4.2 will not launch tomorrow and may debut next Tuesday, November 16th.
Det suger. Hade hoppats börja helgen med 4.2.
Min någorlunda kvalificerade gissning är att iPad börjar säljas i Sverige samtidigt eller inom några få dagar efter det att iOS 4.2 släpps.
Vad är oddsen att man släpper iPad i Sverige i samma veva? Det är ju ändå en tisdag. Eller väntar man in en iPad 2 under 2011 månne?
Ja, antingen så lanserar dom nu eller väntar till nästa version för Sverige. Jag har svårt att se att de lanserar i januari-februari om nästa iPad kommer i mars.
Ja, antingen så lanserar dom nu eller väntar till nästa version för Sverige. Jag har svårt att se att de lanserar i januari-februari om nästa iPad kommer i mars.
Enligt rykte från en anställd på en Retail Store så kommer radioreklam att sändas runt 20/11.
Iom detta kommer iPad att lanseras.
Möte för Applefolk i Sthlm, tisdag nästa vecka
Vet mer på onsdag nästa vecka.
Yes!!
Borde inte dröja ändå. Nu är det bekräftat att allra senaste GM (släpptes igår) fixar en wifi-bugg som plågat många betatestare.