Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ja, det känns faktiskt väldigt spännande...borde VERKLIGEN sova nu men hur ska det gå till? Lämnar man datorn och lägger sig i sängen så kommer man ju inte sova iaf.
Ja, det känns faktiskt väldigt spännande...borde VERKLIGEN sova nu men hur ska det gå till? Lämnar man datorn och lägger sig i sängen så kommer man ju inte sova iaf.
Nä jag minns när iPaden skulle lanseras. Keynoten var klar vid 20:30 svensk tid, men jag ville se den och inte tjuvläsa. Så jag väntade. Och väntade. Och väntade. Vid 3-tiden kom keynoten upp och jag somnade vid 04:45. Började jobb 5 timmar senare... Haha!
Men samtidigt är övriga europeiska länder också nere, även t ex UK och DE och de har ju haft iPad ett tag nu. Tja, jag vet inte om det inte bara är Black Friday...
Tror det är så enkelt att Apple inte vill börja med reapris på iPaden första försäljningsdagen. Har ju satt ned priset på samtliga modeller i övriga Europa...