Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Möjlig svensk iPad säljstart fredag 26 november

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-11-26 00:35

Ja, det känns faktiskt väldigt spännande...borde VERKLIGEN sova nu men hur ska det gå till? Lämnar man datorn och lägger sig i sängen så kommer man ju inte sova iaf.

Ursprungligen av zinned:

Ja, det känns faktiskt väldigt spännande...borde VERKLIGEN sova nu men hur ska det gå till? Lämnar man datorn och lägger sig i sängen så kommer man ju inte sova iaf.

Nä jag minns när iPaden skulle lanseras. Keynoten var klar vid 20:30 svensk tid, men jag ville se den och inte tjuvläsa. Så jag väntade. Och väntade. Och väntade. Vid 3-tiden kom keynoten upp och jag somnade vid 04:45. Började jobb 5 timmar senare... Haha!

Med tanke på att spanska, tyska, danska etc är nere också känns det som att det kommer iPad till de länder som inte hade + Apple TV.

EDIT: annars hade väl inte iPad-ländernas store varit nere, menar jag.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-11-26 00:38

Men samtidigt är övriga europeiska länder också nere, även t ex UK och DE och de har ju haft iPad ett tag nu. Tja, jag vet inte om det inte bara är Black Friday...

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-26 00:38

Det kommer justeras priser till Black Friday. Har vi otur så är det bara det.

Fan. Det har ni rätt i.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-26 01:26

Ingen iPad. Bara lite nya priser.

  • Medlem
  • 2010-11-26 06:44

Om det luktar nåt så luktar det antiklimax!

Senast redigerat 2010-11-26 07:39
  • Medlem
  • 2010-11-26 07:59

Tror det är så enkelt att Apple inte vill börja med reapris på iPaden första försäljningsdagen. Har ju satt ned priset på samtliga modeller i övriga Europa...

Humm trist..

De REAr ändå ut iPad tillbehör men ingen iPad att använda dem till.

Mmm. Kanske ska hoppas på den 30e?

  • Medlem
  • 2010-11-26 10:01

30 december?

Ja, det blev ju inte 26 november, så då kan vi väl gå tillbaka till den här tråden:
http://www.99.se/ipad/279246-ipad-foersenas-ytterligare-i-sverige.html

Stänger här.

/Mod

Bevaka tråden