Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det bör inte vara några problem att ha den på dygnet runt. Men du kan ju lägga den i sleep läge om du inte använder den (Så drar den mindre ström i alla fall), det tar ju ändå bara 2-3 sekunder för den att vakna när du väl behöver den.
Det bör inte vara några problem att ha den på dygnet runt. Men du kan ju lägga den i sleep läge om du inte använder den (Så drar den mindre ström i alla fall), det tar ju ändå bara 2-3 sekunder för den att vakna när du väl behöver den.
Sanning, men har en del script som körs, och tills jag har konverterat dom till linuxformat (så jag kan köra dom på routern) så måste den nog stå igång hela tiden tyvärr.
Bortsett från omstarter har min MBP i princip varit igång sen april 2009. Tror den fick vara avstängd en vecka förra vintern då den inte fick följa med till Åre.
En fråga bara, vad ligger normal temperatur på cpu/gpu osv på en iMac 27", tycker min blir varm trots att den inte gör något. cpu ligger runt 50grader, gpu på nästan 60grader. Och då står den bara. :/
En fråga bara, vad ligger normal temperatur på cpu/gpu osv på en iMac 27", tycker min blir varm trots att den inte gör något. cpu ligger runt 50grader, gpu på nästan 60grader. Och då står den bara. :/