Hej igen
Ok, fastän jag nämnde att jag önskade helst undvika att installera andra kalendrar så tog jag mödan att ändå testa denna Week Calendar.
I det hela ser det ut som den har allting man behöver faktiskt.
+ Skönt att äntligen kunna repetera händelser antal x veckor direkt från mobilen, detta kunde jag annars bara göra i Google Calendar (web).
Den enda nackdelen isåfall är ingen visning av dagens datum på själva ikonen (vilket det påpekas i inställningen)... synd.
På standardkalendern visas inte bara dagens datum utan även veckonumret. Skulle dessa två visas direkt på Week Calendar ikonen hade det varit helt perfekt, men det är väl antagligen en begränsning på "lagliga" appar
Nåja, har ju ändå datumvisning på låsskärmen så jag ska nu ett tag framöver dölja standardkalender ikonen och ha framme endast Week Calendar.
Tack för tipset, har länge känt till om Week Calendar men det är först nu jag har provat det.
Sker det några uppdateringar om det jag efterlyste så hojta gärna till !
------
Jaha!! det visas en siffernotis på ikonen, ni vet den röda bubblan... Trodde det var antal händelser jag har framöver, men det är nog själva datumet som visas. Nu står det 14, som är dagens datum. Inte lika snyggt men det duger, och då fattas bara veckonumret ju