- Rulle1970
- Medlem ●
- Mullsjö
Kunde vara kul å kolla hur många här som tänker lägga vantarna på, (genom att köpa), en ny vit iPhone 4:a?
Det har ju varit hyfsat lång tid sedan den svarta 4:an hade premiär.....
Men som man säger - man kan aldrig vänta förlänge på något vackert.....
Bidrog i morse kl 0550 till Apples pengahög genom att lägga en order på en vit iP 4:a hos Telia. Leveranstid runt 4/5!!
Rock on!!
//Rulle1970
Dårarna på idg's artikelkommentarer hävdar att alla vi som redan har en svart kommer att bränna, mörda och stjäla för att få en och det kommer bli kö och kravaller.
Som jag ser det så hade det funnits båda när jag köpte min så hade jag svarat "Jo, en vit tack...".
Inte mer spännande än så.
Jag (och frugan) skulle köpa vit iPhone 4 i juli 2010 men valde att invänta till den vita skulle släppas. När den nu kom så sent och nära inpå nästa modell (statistiken för säljsläpp talar sitt tydliga språk) sitter vi lugnt kvar och längtar till vit nyare modell i juli/augusti (+-1 månad).
jag är en av dom som tänkte byta från min svarta iPhone 4 till vit iPhone 4 när den kom, men detta är alldeles för sen så därav väntar jag hellre på iPhone 4S eller iPhone 5 vad det nu blir. När det blir dags så vill jag ha en vit men finns inte det vid leverans så går en svart utmärkt.. Det är ju inte färgen jag ringer med
JA! Säljer en iPhone 4 olåst 2 månader gammal om någon vill ha
Hade tänkt köpa vit i somras, men det blev svart, orkade ju inte vänta. Skulle inte få för mig att byta nu, så här sent, så mycket är inte den vita färgen värd.
Satt i samma situation själv.. men till slut orkade man inte vänta längre..
och som Joakimo säger, 6000 kr för en vit färg känns lite väl bra..
Så nej.
Så nej.
För 6000:- kan jag köpa färg till att måla om hela huset!
Så nej.
Du behöver ju inte slänga den gamla, du kan ju sälja den.
Faktiskt! "lite väl bra" kan tyvärr räcka för mig när man är på bra humör
..kom på det, jag får aldrig sälja mina "gamla" telefoner, min sambo tar dom!
Så nej.
Slutade vänta för 2 månader sen, gav upp! Säljer nu min svarta och ska köpa vit i HK i helgen! Om dom inte tagit slut
Absolut inte.
Den vita är tjockare än den svarta så nej. Dessutom väntar jag på 5an
Eftersom Apple fortfarande specar 9.3mm så är nog avvikelserna toleransutfall, inget att hetsa upp sig över.
Jag har iaf plats i fickan!
Nej tack, svart är snyggare. Däremot kommer jag att vara lite i valet och kvalet om jag skall vänta till september på en ny generation iPhone, eller trycka till med en redan i slutet av maj... A5-processorn som jag gissar blir den stora nyheten är 9 gånger snabbare än A4:an, men om det är värt att vänta på eller ej vet jag inte.:confused:
Har dom inte ändrat sensorn på den vita?
Jag och 3 utav mina polare har problem med att telefonens skärm sätts på och vi trycker in mute.
Det skulle tydligen vara åtgärdat på den vita.
Har dom inte ändrat sensorn på den vita?
Jag och 3 utav mina polare har problem med att telefonens skärm sätts på och vi trycker in mute.
Det skulle tydligen vara åtgärdat på den vita.
Det är åtgärdat på den svarta också, hade problemen för några versioner sedan men nu är de borta.
Nej, nej, nej.
Jag undrar lite stilla om det är på skämt allting. Vit eller svart... jag menar, vad spelar det för roll? Det är en telefon!
Passar på att länka till den här underbara videon:
YouTube - Banned White iPhone 4 Promo
Citat från filmen:
"if you waited five months for an iphone that's in an different color... you are an idiot!"