Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
För att bli veteran måste man varit medlem i tre år och ha över 500 inlägg. PeeMaN blev medlem april 2008, så han blev veteran i april i år, du har varit medlem längre men har precis fått över 500 inlägg. There!
För att bli veteran måste man varit medlem i tre år och ha över 500 inlägg. PeeMaN blev medlem april 2008, så han blev veteran i april i år, du har varit medlem längre men har precis fått över 500 inlägg. There!
Aha! Då har jag nog som sagt inte varit veteran länge. Varit medlem länge men är lite av en lurker. Alltid någon annan som är snabbare med sin expertis!
Jag hoppar in i traden. Registrerade mig tidigt har och har varit aktiv fran och till. Nu kanns det som att aktiviteten har okat igen sedan MacBook Pron landade.
Om jag inte minns fel slipper man reklamen också. Eller åtminstone en del av den. Veteraner får också 3 % rabatt i shopen (Digital Inn), men den verkar ju inte ha varit tillgänglig på ganska länge...