- anon17386121
- Avstängd ●
Inte min favorit årstid då det betyder att sommaren är slut, men det finns nästan mer fotografisk skönhet i denna årstid så varför inte göra det bästa av saken?!...
Tagen vid Rospiggarnas sista tävling 2011 i Hallstavik, Speedwayallsvenskans final 14:e september med en gammal iPhone 3Gs
Först trodde jag det var skit på skärmen, sedan bilden men insåg att det var ett tunt spindelnät...
Knäppte en bild ut över Öresund med min iPhone 4. Ingen trängsel längre om man vill ta sig ett dopp.
[ATTACH="CONFIG"]30441[/ATTACH]
Lite roligt att se en bild på Rydebäcksbryggan.
Jag jobbar på det företaget som har ritat och levererat bryggan. Den har varit många turer innan det till slut blev en brygga. När vi offrerade första gången (tror att det var 4-5 år sedan) fanns det med bastu och kiosk med i specen. Sen har specen reviderats flera gånger och mer och mer har plockats bort. Sen när väl beställningen kom i vintras gick allting väldigt fort och bryggan var klar i god tid innan "sommaren".
Om någon undrar vad det är som är speciellt med bryggan så är det att pålarna och underkonstruktionen är gjord av plast (till stor den återvunnen).
Jag kände det mer som det var sommar, när jag fotade dessa bilder 11 september, men likväl. Denna tråd måste ju också få lite bilder. Så här kommer fyra collage jag sammanställt för ett projekt som heter Essence Vitae. Jag träffade cancersjuka Lina och hennes familj i Skellefteå och vi fotade under några timmar. Detta är helt ideellt, så det var så kul att även få designa en fotobok med bilderna.
Linas berättelse med egna ord, kan du läsa här, där även dessa bilder finns. Det är en väldigt stark berättelse!
Jag kände det mer som det var sommar, när jag fotade dessa bilder 11 september, men likväl. Denna tråd måste ju också få lite bilder. Så här kommer fyra collage jag sammanställt för ett projekt som heter Essence Vitae. Jag träffade cancersjuka Lina och hennes familj i Skellefteå och vi fotade under några timmar. Detta är helt ideellt, så det var så kul att även få designa en fotobok med bilderna.
<bilder>
Linas berättelse med egna ord, kan du läsa här, där även dessa bilder finns. Det är en väldigt stark berättelse!
Härliga bilder...främst den första...glädje och kärlek...
Härlig familjeserie
Deltog i 4:e upplagan av Scott Kelby Worldwide Photowalk, den 2 oktober i Malmö. Här är några bilder från fotovandringen med drygt 40 fotografer...
Kodak T-Max 400 film...
Gillar speciellt bilden på båten och spegelbilden på husen
Super!
Ja.
Meddelandet du har skrivit in är för kort. Du måste skriva minst 5 bokstäver för att meddelandet skall bli godkänt.