Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vilken är den bätsa produkten för detta. Fungerar:Xtreamer Nas Xtreamer Sverige HD Media Player & Streamer den har Itunes stöd också.....Finns det någon bättre som inte kostar en hel förmögenhet.
Det har ju ingen betydelse vilken NAS du använder då det endast är det mest basala stödet som du kommer använda...komma åt filer över smb/afp-protokollet.
Det har ju ingen betydelse vilken NAS du använder då det endast är det mest basala stödet som du kommer använda...komma åt filer över smb/afp-protokollet.
Nja, finns ju massa funktioner utöver kopplingen NAS -> TV som är intressanta. Jag hade gärna sett tips från folk som har en NAS med fokus på t.ex. stabilitet, raid, bittorrent-stöd osv.
Nja, finns ju massa funktioner utöver kopplingen NAS -> TV som är intressanta. Jag hade gärna sett tips från folk som har en NAS med fokus på t.ex. stabilitet, raid, bittorrent-stöd osv.