Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken är den bästa NAS till en jailbreakad AppleTV2

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilken är den bätsa produkten för detta. Fungerar:Xtreamer Nas
Xtreamer Sverige HD Media Player & Streamer den har Itunes stöd också.....Finns det någon bättre som inte kostar en hel förmögenhet.

  • Medlem
  • 2011-12-20 12:16

Kolla in prisjakt och sortera efter de behoven du har.
NAS-servrar - Hitta de bsta priserna, information och omdmen

Jag tänkte mer på vilka som ni använder och hur dessa funkar:-)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-12-21 11:18

Det har ju ingen betydelse vilken NAS du använder då det endast är det mest basala stödet som du kommer använda...komma åt filer över smb/afp-protokollet.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2011-12-21 11:40
Ursprungligen av zinned:

Det har ju ingen betydelse vilken NAS du använder då det endast är det mest basala stödet som du kommer använda...komma åt filer över smb/afp-protokollet.

Nja, finns ju massa funktioner utöver kopplingen NAS -> TV som är intressanta. Jag hade gärna sett tips från folk som har en NAS med fokus på t.ex. stabilitet, raid, bittorrent-stöd osv.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-12-21 11:55
Ursprungligen av Ree_Tab:

Nja, finns ju massa funktioner utöver kopplingen NAS -> TV som är intressanta. Jag hade gärna sett tips från folk som har en NAS med fokus på t.ex. stabilitet, raid, bittorrent-stöd osv.

...och ingen av dessa funktioner är intressant med utgångspunkt från AppleTV.

Ursprungligen av Ree_Tab:

Nja, finns ju massa funktioner utöver kopplingen NAS -> TV som är intressanta. Jag hade gärna sett tips från folk som har en NAS med fokus på t.ex. stabilitet, raid, bittorrent-stöd osv.

Och om vi ska vara så allmänna, och inte Apple TV-specifika, så funkar det precis lika bra med den befintliga tråden som keptang länkar till ovan.

Fortsätt där. Stänger här.

/Mod

1
Bevaka tråden