Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden om iOS 5 på iPhone

Tråden skapades och har fått 250 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-01-06 09:38

Jag har samma "problem" men det stör mej inte tillräckligt för att försöka hitta felet. Jag väntar på nästa uppdatering och hoppas det löser problemet.
Bara så du vet att du inte är ensam.

Ursprungligen av kenjon:

Jag har samma "problem" men det stör mej inte tillräckligt för att försöka hitta felet. Jag väntar på nästa uppdatering och hoppas det löser problemet.
Bara så du vet att du inte är ensam.

Ett nytt micro sim löste mina bekymmer, värt att testa...
Vet dock inte om det var mitt klippta sim som spökade eller om det hade räckt med att ta ut och in simkortet igen.

Lite kuriosa:
Hann inte uppdatera till 5.1, hade telefonen i 4 dagar, sedan tappade jag bort den. Och ja, hitta min iPhone hade jag såklart inte på.
hör väl till den syniska skaran människor som tycker att lite privatliv måste man, räcker med FB.
Så kan det gå...

Tack för hjälpen!

Njo, nog har IOS multitasking även om listan över appar är de senast öppnade apparna och inte körande appar

Fraser Speirs - Blog - Misconceptions About iOS.Multitasking

Ursprungligen av BlackSmp:

Njo, nog har IOS multitasking även om listan över appar är de senast öppnade apparna och inte körande appar

Fraser Speirs - Blog - Misconceptions About iOS.Multitasking

Det är väl både och. Dom appar (TomTom) som kör i "bakgrunden" hamnar ju på listan - och som i TomTom fall - stängs av där också. I annat fall ligger den och maler på i bakgrunden.

Ursprungligen av BlackSmp:

Njo, nog har IOS multitasking även om listan över appar är de senast öppnade apparna och inte körande appar

Fraser Speirs - Blog - Misconceptions About iOS.Multitasking

Sant, är det inte mer korrekt att säga att apparna har stöd för multitasking (Även om givetvis OS:et har det)?

  • Medlem
  • International user
  • 2012-01-08 15:22

Risk för OT?
Hur går det med 5.1?

Ursprungligen av Yes:

Risk för OT?
Hur går det med 5.1?

Betan har varit ute länge nu känns det som (Orkar inte googla på datum). Borde vara riktigt nära nu

Ursprungligen av barbapappa_86:

Betan har varit ute länge nu känns det som (Orkar inte googla på datum). Borde vara riktigt nära nu

Beta 1 kom 28 november, beta 2 kom 12 december.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-01-09 03:33

Brukar det komma en trea??
Har vi en 5.1 tråd??

Ursprungligen av Yes:

Brukar det komma en trea??
Har vi en 5.1 tråd??

Vanligtvis brukar det komma en 3a och en 4a också.
Jag har kört b2 sen den släpptes 12e December och den funkar fint.

http://www.99.se/notiser/291584-ios-5-1-beta-tillganglig-registrerade-utvecklare.html

Ursprungligen av Yes:

Brukar det komma en trea??
Har vi en 5.1 tråd??

http://www.99.se/notiser/291584-ios-5-1-beta-tillganglig-registrerade-utvecklare.html#post2044514

Bevaka tråden