Hej alla!
Jag har nu kommit till vägs ände och mina 64GB på min iPhone 4 är nu slut. Fick ett meddelande om detta sist jag synkroniserade. Det stod över kapacitet med 0,28GB. Jag tänkte att detta är lätt löst genom att jag sorterar mina appar i storleksordning och tar bort allt som är stort men som jag inte behöver. Tex behöver jag inga appar för att se på film eftersom det gör jag inte ändå, det finns inte plats för några filmer i vilket fall. Utan det är musik som tar plats för mig.
När jag tagit bort en massa appar synkade jag igen och får då meddelandet: "iPhone-enheten "Lars iPhone" kan inte synkroniseras eftersom det inte finns tillräckligt med ledigt utrymme för objekten i iTunes-biblioteket (ytterligare 244,7 MB krävs)". Så det räcker inte med att ta bort appar väl över 244,7 MB? Vad kommer sig detta och vad ska jag göra?
Och hur väljer jag låtar i iTunesbiblioteket som inte ska synkas med telefonen. Räcker det inte med att avmarkera låtarna från tex 20 CD-skivor. Det borde väl göra jobbet? Eller måste jag radera låtar från iTunes-biblioteket. Eller hur väljer jag låtar som inte ska synkas?
Mycket tacksam för hjälp för jag begriper ingenting. Vad gör jag fel?
Stort tack på förhand för eventuell hjälp!
MVH//Lars
PS. Jag får väl erkänna att jag kör med PC, tyvärr. Valde fel från början och nu är det så dags.