Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
finns mycket folk på internet som skriver saker de inte har en aning om bara för att verka smarta. tyvärr fått lida av det ett par gånger.
men jag är inte bitter för det ;p
Uppdaterade samma kväll som den släpptes. Har fungerat klockrent sen dess. Inga problem att rapportera, och jag gjorde inga återställningar eller sådant, utan bara in med uppdateringen och sen startade telefonen om. Thats it.
Uppdaterade samma kväll som den släpptes. Har fungerat klockrent sen dess. Inga problem att rapportera, och jag gjorde inga återställningar eller sådant, utan bara in med uppdateringen och sen startade telefonen om. Thats it.
Min var lite törstigare på batteri de första dagarna efter uppdatering, men nu efter drygt en vecka upplever jag att batteritiden blivit bättre än innan uppdateringen.
Om jag går in i Spotlight och söker efter ett program och sedan trycker i listan för att starta det händer något oväntat. Listan rensas och sökfältet bli tomt och jag får göra om sökningen, detta händer så gott som varenda gång. Jag tror detta måste ha börja hända sedan iOS 5.1. Ingen stor grej men lite irriterande. Någon annan som upplever detta?
Jag upplever att mottagningen från Telenors nät har blivit bättre sen uppdateringen, iaf där jag bor. Kanske inte alls beror på uppdateringen, utan på något annat, t.ex. förstärkt signal från basstation i närheten.
Kameraknappen är väl den mest synliga förändringen. Resten har jag inte haft tid att kolla på. Uppdateringar av mjukvaran kan inte påverka mottagning av varken GSM eller WI-FI det sköts i hårdvaran. Möjligen om drivrutiner för det har uppdaterats som påverkar transportlagret kanske man upplever att det fungerar snabbare eller långsammare, eller om de har skruvat på någon klockfrekvens men det låter inte troligt. Rätta mig om jag har fel.
Kameraknappen är väl den mest synliga förändringen. Resten har jag inte haft tid att kolla på. Uppdateringar av mjukvaran kan inte påverka mottagning av varken GSM eller WI-FI det sköts i hårdvaran. Möjligen om drivrutiner för det har uppdaterats som påverkar transportlagret kanske man upplever att det fungerar snabbare eller långsammare, eller om de har skruvat på någon klockfrekvens men det låter inte troligt. Rätta mig om jag har fel.
Jag upplever att mottagningen från Telenors nät har blivit bättre sen uppdateringen, iaf där jag bor. Kanske inte alls beror på uppdateringen, utan på något annat, t.ex. förstärkt signal från basstation i närheten.
Det kom ett operatörsinställningsmeddelande när jag uppdaterade till 5.1. Det kan säkert vara någon förändring på signalalgoritmen som gjorts i 5.1 som tvingar operatörerna att uppdatera inställningar.