Ja nu har jag kört Mac i lite mer än ett halvår och jag är supernöjd med nästan allt...
En av mina stora förväntningar när jag skaffade mac var att äntligen få ordning på mina bilder men fick jag det???? nej det fick jag inte..
Jag hade fört över alla mina bilder på en extern HD för att sen bara dra över mappen till Iphoto och sen skulle allt vara färdigt snyggt och prydligt. Men nej så blev det ju inte, det började med att programet efter ett tag sa att den där filen funkade inte här inte och så hängde sig hela programmet. Började om från början och la in år får. Samma sak hände. månad för månad och samma. dag för dag. Några bilder in sen samma. detta hände X antal gånger men till slut var väl ungefär alla bilder inne och jag trodde allt var frid och fröjd men icke.
Gick in i mappen bilder och ser att 56 mappar där det står iPhoto-bibliotek Recovered Photos_56
Som jag tycker så finns alla bilder från mapparna redan i iPhoto men dom ligger även här
Varför gör det så och hur får jag bort allt?????
Det jag skulle vilja göra är att lägga över eller säkerhetskopiera hela Iphoto och sen lägga in allt från början
Hur ska jag göra för att bli av med skiten???
Mycket tacksam för svar/ Daniel