Har följt den här debatten ett tag nu och kan instämma i viss kritik mot moderatorerna, men ska tilläggas det var ett bra tag sen sedan det var jobbigt med vad och hur dom moderera, i min personliga syn.
Ska också påpeka att jag varit med längre än vad som syns i rullorna då jag hade ett annat namn från början, men "sa upp" mig här av flera och troligare anledningar än bara dom som jag tyckte då, ibland orättvisa rättningarna etc från moderatorerna. Men man lär sig vad som gäller och kommer tillbaka, trots en och annan smäll på fingrarna fortfarande.
Totalt sätt tycker jag trots den andra tiden här, att dom gör ett helsikes bra jobb här med att läsa och försöka vara rättvisa bland allt blandat pladder och fakta mm mm. Skulle själv bli snurrig(are) i knoppen för mindre.
En och annan miss då och då, men vem gör inte misstag ibland??? Även dom med betalt förvärvsarbete gör det, jag liksom alla andra.
Dessutom lätta inte "moderator-trycket" i samband med övergången till SweClockers utan sakta men säkert, bra mycket tidigare IMHO.
Vissa forums-regler kanske kan tyckas löjliga och ibland svårtolkade, men titta då på Sveriges lagar och förordningar… Dom förändras, adderas, raderas och omarbetas i det oändliga och förhoppningsvis till det bättre om än det verkar ta oändligt(x2) lång tid att få allt rätt om.. nånsin… trots allt folk som jobbar på/med det…
Samma sak sker här men i mindre skala och allt passar inte alla… och kommer aldrig att göra det, för alltemedan vi är flockdjur, drar vi mer eller mindre gruppvis alltid åt olika håll, helt annorlunda än dom andra djuren
Keep up the good work and enjoy the time, life is short and over before you know it!
Not: Finns det inget bättre ord än moderator? (Kom inte med polis och sådant stuk)
.