Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min order har inte ändras ännu jag beställde den 28 på morgonen vid 6 tiden. eftersom jag gav upp 20 över 12 då de först släppte den vid 2-3 tiden. längtar...
UPS var förvånansvärt smidiga - paketet gick från Holland igår via Köln till Sverige och delades ut vid min arbetsplats (efter ett samtal från UPS) vid Lunch utan problem.
Fick min svarta iPhone 5 64GB i morse, levererat hem av UPS. Apple skickade ut en notifiering den 24:e att den var skickad! Nu måste bara vänta på mobiloperatörens leverans av Nanosimkortet!
Jahapp, beställde min 03-närdetnuvar på releasedagen, visserligen mot avbetalning, men den klarade jag av snabbt.
De har fortfarande inte skickat luren som är beräknad 30okt – 5 nov, lite lagom segt.
Jag beställde en svart 16 gb via apple.se den 28 September, skickades idag. Om inget går snett borde man ha den i handen imorgon! Beräknat leveransdatum på apple.se är 30 October - 5 November, så dem höll tiden iaf
Men det var då själva jäsiken vad det tar tid för leveransstatus att uppdateras, vore bra om man kunde få spåra fånen så man vet att den är på väg, fick mailet om att den skickats i lördags och nu är det ju nästan tisdag i Kina...