- Adrian B
- Medlem ●
- Umeå
Cobook för iPhone ute nu: https://itunes.apple.com/se/app/cobook-for-iphone/id579616837
(Cobook för Mac är ett suveränt litet program som jag har haft stor nytta av för att hantera kontakter ända sedan det kom.)
Spel från Halfbrick är gratis under detta dygnet(17e dec)
Tex Monster Dash, Fruit Ninja, Jetpack joyride etc
Spel från Halfbrick är gratis under detta dygnet(17e dec)
Tex Monster Dash, Fruit Ninja, Jetpack joyride etc
Apparna verkar bara vara gratis att ladda ner. Sedan måste man köpa till olika saker inuti. Så helt gratis är det inte.
Apparna verkar bara vara gratis att ladda ner. Sedan måste man köpa till olika saker inuti. Så helt gratis är det inte.
Beror nog på vilka du tar. Vissa spel har sk in app purchase men man är ju inte tvingad att lägga till riktiga pengar. Jag har spelat Jetpack joyride länge o de enda pengar jag lagt in är 7kr för "counterfit machine"
Med gratis avsåg jag dessutom det man kan kalla för "ingångspriset" eller priset för själva programmet. Istället för att tex Monster Dash kostar 7kr eller vad det nu är så var det gratis- kostade nada, ziltch, nothing
Ni skall se inom ""Medical", där appen kostar 38:- att ladda ner...
Sedan kan man köpa "the complete guide PRO mega super" ungefär... för 519:-
Åderlåtning med lie kommer osökt på tanke......
KitCam, kanske ännu en kamera app...
Den här är iaf grymt snygg och har massa finesser. Vitbalans/nivåer/(automatisk)-FTP uppladdning/tilt-shift lins(2 olika, 'fixerade')/ etc etc.
Är på 50% rea.
Upptäckte att man även kan skicka riktiga vykort mha den inbyggda tjänsten 'sincerely post card' (en tjänst som ett dussintal appar tydligen kör med). Dyrt till sverige, men samtidigt billigt till USA! 1USD/kort om jag inte har fel.
Agilebits har halva priset på samtliga sina produkter medan MacWorld pågår: Macworld/iWorld 2013 is on, and wouldn’t you know, we caught a fever | Agile Blog
Börja med en sund lösenordshantering, skaffa 1Password och sluta använda samma lösenord överallt. NU!
Tack för tipset, Adrian! Passar på att uppdatera min 1Password 3.7 till 4 nu.
1Password 4 på iPad är inte kompatibel med 1Password på Mac så det går inte att synka dem. Macversionens uppdatering ska vara på gång
1Password 4 på iPad är inte kompatibel med 1Password på Mac så det går inte att synka dem. Macversionens uppdatering ska vara på gång
Tack för den, det visste jag inte.
Köpte den ändå, men väntar med att uppdatera den då.
Tack för den, det visste jag inte.
Köpte den ändå, men väntar med att uppdatera den då.
...kan hända att det redan är fixat o att min info är gammal. Mitt tips är att du kollar Agiles FAQ
Frequently Asked Questions
Jag funderar på att lära mig lite spanska, har många vänner inom dansen som pratar det språket. Någon som kan tipsa på någon bra inlärningsapp?
Någon som vet om det är värt att skaffa Norstedts ordböcker? Jag ser att deras extra pris går ut nu.
Någon som vet om det är värt att skaffa Norstedts ordböcker? Jag ser att deras extra pris går ut nu.
Ser inget värde i det, men andra kanske gör det.
Jag är själv ute efter någon smidig ordbok/böcker där man kan söka efter betydelser och på sikt utsöka sitt ordförråd. 99kr istället för 349 är ju en saftig prissänkning.
Jag köpte en när jag pluggade Engelska. Guld värt! Ersätter givetvis inte en riktig ordbok, men appen är betydligt snabbare att söka i. Smidigt när man endast ska kolla upp uttalet på ett ord.
Jag köpte en när jag pluggade Engelska. Guld värt! Ersätter givetvis inte en riktig ordbok, men appen är betydligt snabbare att söka i. Smidigt när man endast ska kolla upp uttalet på ett ord.
Jag pluggar engelska nu. Men det förstår jag men jag tänkte på, finns det några andra appar som man jag borde kolla in som alternativ?
Annars har jag https://itunes.apple.com/us/app/languages/id5... men den är inte i samma liga som Norstedts?
Jag pluggar engelska nu. Men det förstår jag men jag tänkte på, finns det några andra appar som man jag borde kolla in som alternativ?
Annars har jag https://itunes.apple.com/us/app/languages/id5... men den är inte i samma liga som Norstedts?
Umeå universitet rekommenderade Norstedts (boken). Jag nöjde mig fint med appen, funkar kanon tycker jag. Tror faktiskt den är i en egen liga så att säga.
Typiskt att se detta nu...
Jo, nog går det att synka mellan 1Password4 och Mac om du kör via Dropbox. Jag synkar för fullt medan jag väntar på nya releasen på Mac.
Jo, nog går väl att synka mellan 1Password4 och Mac om du kör via Dropbox? Jag synkar för fullt medan jag väntar på nya releasen på Mac.
har inte testat att köra det via dropbox
Umeå universitet rekommenderade Norstedts (boken). Jag nöjde mig fint med appen, funkar kanon tycker jag. Tror faktiskt den är i en egen liga så att säga.
Då är ju appen perfekt för då har man den alltid tillgänglig och behöver inte ha någon uppkoppling dessutom.
Jag såg och tänkte på det igår så jag var ivrig igår för att köp. Undrar om det kommer något fler tillfällen.
Ni har väl inte missat denna uppdatering av favoritappen AirVideo som smögs in i det "tysta"?
Jo, det hade jag.. Tack:)