Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Den försöker starta upp din Ipad i ett felsäkert läge och misslyckas direkt då kärnan i operativsystemet packar direkt. Detta tyder antingen på att den inte kan läsa in operativsystemet (lagringen) eller att något är fel med minnet i din Ipad då den inte kan läsa in innehållet till minnet från lagringen.
Jag skulle tro att du har hyggliga chanser att få den reparerad på reklamationsrätten om den varken fuktskadats eller har märken av yttre våld.
Visserligen är det du som ska bevisa att felet funnits redan när varan levererades, men eftersom det saknas märken av yttre våld på Ipaden och jag antar att den har fuktdetektorer (som telefonerna) så borde det vara enkelt att bevisa att felet fanns vid leveransen.
Det enda som kan bli klurigt är om Apple hävdar att iPad:en blivit förstörd via felaktig inladdning av mjukvara. Något som inte andra serviceproviders kan säkerställa. Dom har ju rätt fria bollar med det kan man säga. Sedan tror jag inte att det skulle hända men dom hade rent teoretiskt hävda det.
Nej det kan du oftast inte. Om du inte laddat hem programvara själv från någon plats på nätet och sedan försöker lägga in den. Det borde inte fungera men det finns säkert dom som roat sig med korrupta ipsw-filer(installationsfiler för iOS) på nätet. Sedan är jailbreak utspritt och Apple ogillar det. Men jag hoppas att det inte är så utan att dom kan erkänna sina misstag och ge dig en ny.