Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hur skänker jag bort en app till en vän från en iOS-enhet? Överallt läser jag att man skall klicka på "dela" knappen uppe i högra hörnet men i Quiskampen (på Appstore) ser det ut såhär:
Tack för era svar. Snabbt jobbat! Jag har iPhone 4 och 6.0.1 som iOS-version och den är den senste säger min telefon när jag kollar uppdatering på telefon.
Kan jag manuellt installera 6.0.2?
Frazze - Det är en betal-app. 22:- kostar den.
Tack för era svar. Snabbt jobbat! Jag har iPhone 4 och 6.0.1 som iOS-version och den är den senste säger min telefon när jag kollar uppdatering på telefon.
Kan jag manuellt installera 6.0.2?
Frazze - Det är en betal-app. 22:- kostar den.
Nix - Quizkampen är en gratisapp, därav frånvaron av att ge bort. Välj en som kostar pengar och du får ikonen för att ge bort. Har provat runt lite i App Store och det fungerar bra enligt den regeln: så fort den är gratis så saknas ge bort-ikonen.
6.0.2 kom bara till iPhone 5 för att fixa nån wifi-bugg. Eftersom jag inte har den buggen så har jag inte uppdaterat, men jag ser ändå "Ge bort"-ikonen trots att jag kör 6.0.1.
Dockland: Har du testat nåt så enkelt som att starta om telefonen?
Just, men jag menar att jag i framtiden kan ge bort "in app-premium" till vänner också. Jag förstår att det går med renodlade betalappar, men inte när man köper "in-app". Det var så jag menade. Eller menar du att jag kan ge bort en Quizkampen premium till någon trots det är en gratis app, som jag köpt premium av?