Om det bara vore så enkelt ;)... jag har prövat det mesta innan jag valde att skriva ett inlägg... Det funkar inte med kontakter som du själv har lagt in manuellt i din telefon.
Till saken hör att jag har min telefon kopplad till Exchange och Mobileme samt min Mac, vet inte om det förändrar något..?
Jag vill att alla de kontakter som ligger Iphone -> adressbok -> grupper ->Alla kontakter skall över till min Macs adressbok och det får jag inte till...:tveksam:
Sync Settings i Itunes ->Iphone -> Info är ju skrattretande... tom med min Psion Revo från 1999 hade ju bättre filter på vilken databas eller förutsättning som skulle vara master respektive slave...
Att vara ajour med kontakter/information etc är en stor del av mitt arbetsliv, och det har fungerat utmärkt sedan sent 90tal med PDAs och smartphones, jag blev varnad en kollega att Iphone var mer "leksak" där tramsiga appar var fokus snarare en än arbetshäst för information och det verkar ju som han har rätt, tråkigt nog..... om nu ingen har en bra officiell fix på detta. (Att jailbreaka luren INTE aktuellt för min del)
Det borde väl finnas något sätt att lyfta ur alla kontakter ur Iphone, utan att behöva gå genom Itunes sync..?