Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder påstås visa baksida av Apples kommande enklare Iphone-modell

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nya bilder visar en baksida av plast som ställer väl överens med tidigare rykten om en enklare, billigare modell av Iphone.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2013-07-01 11:52

Är det inte lite misstänkt att det bara står iPhone på baksidan? Det finns ju med en massa annan info på en vanlig iPhone. Och om orsaken är att det är en förserie så hade det väl varit bättre för Apple att inte trycka något alls för att minska trovärdigheten i sådana här rykten?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-07-01 12:55

Av översta bilden att döma så ser det mer ut som ett riktigt lågbudgetskal till nuvarande iphone än en iphone. Hemska färger!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-07-01 13:02

Hu, det såg inte något vidare ut, det känns verkligen inte Apple att göra en så pass ful iPhone. Jag har svårt att se att Apple skulle släppa något som ser ut som en leksak för barn men det kanske blåser nya vindare i Cupertino.

Edit: nu gör jag min bedömning bara utifrån bilderna i artikeln.

Ursprungligen av stile:

Hu, det såg inte något vidare ut, det känns verkligen inte Apple att göra en så pass ful iPhone. Jag har svårt att se att Apple skulle släppa något som ser ut som en leksak för barn men det kanske blåser nya vindare i Cupertino.

Edit: nu gör jag min bedömning bara utifrån bilderna i artikeln.

Ser riktigt crappy ut på bilderna (läs kina-skal för 2kr), men samtidigt skulle det inte förvåna mig om det är korrekt.

Ser ut som totalt misslyckande, Apple borde inte och ska inte göra sådana här lågpris produkter. Om man vill ha en billigare iPhone finns ju tidigare modeller med mindre minne osv. Detta måste va fejk.

1
Bevaka tråden