- tinraz
- Medlem ●
Kan förstå att det går segt men du känns otroligt jävla omodernt att man ska börja tanka från början varje gång du hänger sig....
[DROPBOX spärra länken
håller på att ladda upp nu så den borde funka om 5 min.
Hoppas den funkar bättre.
MVH
Tintin
Nå'n som har kört in den på en iPhone 4? Och hur känns det? På iPadden kan jag leva med lite lag och buggighet, telefonen måste funka.
Vågar man tanka ner iOS 7 till en Iphone 4 ? Tror ni telefonen kommer bli seg?
Titta på denna kompabilitetskarta så ser ni vilka funktioner ni inte får och fundera på om det är värt det
2 timmar totalt för nerladdning och installation
nu står den bara och tuggar på uppdatera inställningar för iCloud, segt som sirap =(
Fick starta om och hoppa över iCloud så länge
men gud jag kräks, ser ju inte roligt ut det här =(
https://www.dropbox.com/sh/55d5vls3l3pp7fw/HX...
håller på att ladda upp nu så den borde funka om 5 min.
Hoppas den funkar bättre.
MVH
Tintin
Tack tack... dagen guldstjärna till dig
Titta på denna kompabilitetskarta så ser ni vilka funktioner ni inte får och fundera på om det är värt det
Finns den i en vettig storlek?
Edit: Ja! Det gör den: http://cdn.theapplelounge.com/wp-content/uplo...
Vågar man tanka ner iOS 7 till en Iphone 4 ? Tror ni telefonen kommer bli seg?
Fått ner iOS 7 nu, men tycker telefonen känns lite seg? Har en iPhone 5, så det borde ju inte vara så tycker man... Man vänjer sig väl
Animationer ska väl gå aaaaningen långsammare, vad jag har förstått. Det är väl mest för att det ska upplevas "smooth".
Fått ner iOS 7 nu, men tycker telefonen känns lite seg? Har en iPhone 5, så det borde ju inte vara så tycker man... Man vänjer sig väl
Jag har en gammal 4:a och tycker den är rappare
kameran är iaf rena raketen jämfört med tidigare
Undrar om det är någon mer än jag som får felmeddelande om att det inte går att nå itunes aktiveringsserver när ni försöker få igång er iPhone 5 efter uppdateringen?
Undrar om det är någon mer än jag som får felmeddelande om att det inte går att nå itunes aktiveringsserver när ni försöker få igång er iPhone 5 efter uppdateringen?
Bara att försöka igen, så är det ofta...de kan inte hantera alla requests.
Bara att försöka igen, så är det ofta...de kan inte hantera alla requests.
Hehe...yes... Har försökt här i en halvtimme ca Tålamod är en dygd... (som jag inte har)
Hmm... Som verklig Apple-vän kan man kalla dagens release som en riktigt fiasko.
40 minuter efter release och det går inte att installera. Något som Apple varit extremt duktiga på. Nej, gör om, gör rätt. Inte att det återstår 6 minuter av uppgradering för att 2 minuter senare säga "allmänt fel, försök igen".
Säg det då.
1 miljard användare som ska hämta hundratals MB, det är inte enkelt. Samtidigt.
Sprid ut det mellan länder istället.
Det är omöjligt att skala upp för att hantera alla som försöker ladda ner samtidigt.
Allt nerladdat, godkänner vilkoren sedan står det verifierar uppdateringen.
Sen blir det något fel och det står "Programuppdatering ej tillgänglig"??????
Samma här. Antar att det också beror på hög belastning. Trångt i sladdarna till apple helt enkelt. Eller?
Samma här. Antar att det också beror på hög belastning. Trångt i sladdarna till apple helt enkelt. Eller?
Testar att köra lite "old school" i stället via itunes och det ser bättre ut....