Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Diskutera Apples presskonferens från den 10/9

Tråden skapades och har fått 526 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av barbapappa_86:

Nu vet jag inte riktigt vilka band Tre kör på, men det ska vara samma stöd som den svenska modellen iaf.
Ja.
Ja.

Snyggt, vilket snabbt svar! Tack, jag har Halebop/Telia, och vad jag kunde se så har UK modellen stöd för 3,7,20 banden och det har även Telia. Så då var det klart! Bara att hålla tummarna att Apple UK skickar till borderlinx, fick se följande inlägg idag på deras facebook nämligen -

Borderlinx Bad news. Apple.com/UK has recently changed their policy and will no longer ship to freight forwarders. We apologise for any inconvenience caused.
Gilla · Svara · Igår kl. 11:30

  • Medlem
  • International user
  • 2013-09-19 20:55
Ursprungligen av andy_88:

Snyggt, vilket snabbt svar! Tack, jag har Halebop/Telia, och vad jag kunde se så har UK modellen stöd för 3,7,20 banden och det har även Telia. Så då var det klart! Bara att hålla tummarna att Apple UK skickar till borderlinx, fick se följande inlägg idag på deras facebook nämligen -

Borderlinx Bad news. Apple.com/UK has recently changed their policy and will no longer ship to freight forwarders. We apologise for any inconvenience caused.
Gilla · Svara · Igår kl. 11:30

Det säger Borderlinx varje år. Bara att testa.

Ursprungligen av zappee:

Det säger Borderlinx varje år. Bara att testa.

Åh, skönt att höra! Hoppas bara inte att Apple på Måndag får för sig att släppa datum för Sverige och att de blir den 27'e typ........

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-19 22:09

Jo, det hoppas jag

  • Medlem
  • International user
  • 2013-09-19 22:13
Ursprungligen av andy_88:

Åh, skönt att höra! Hoppas bara inte att Apple på Måndag får för sig att släppa datum för Sverige och att de blir den 27'e typ........

Det är ingen risk. Att de inte givit något datum än och att Kina är i första batchen gör att det förmodligen kommer dröja längre än vanligt innan de släpper i Sverige.

Hur många här är det som nu lagt beställning och bara väntar nu?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-09-20 07:39
Ursprungligen av andy_88:

Hur många här är det som nu lagt beställning och bara väntar nu?

Väntar på att mitt nuvarande abonnemang går ut i December, då jäklar!

Ursprungligen av andy_88:

...*Är det samma modell som Sverige får?(Vet man det än?)

Det är väldigt troligt att det blir samma modell, men så länge den inte är släppt i Sverige, så är det ingen som vet säkert.

Så jag förstår inte riktigt hur Barbapappa kan svara så bombsäkert JA på den frågan...

Det tycks som att Apple fimpar ordrar till Borderlinx o dyl denna gången.
Ok, får väl bita i den sure och vänta till den dyker upp i svenska Apple store.

Twitter:)

Rene Ritchie ‏@reneritchie

Then: Gold iPhone is so stupid!

Now: I can’t get gold until October?!??

People are funny.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Det är väldigt troligt att det blir samma modell, men så länge den inte är släppt i Sverige, så är det ingen som vet säkert.

Så jag förstår inte riktigt hur Barbapappa kan svara så bombsäkert JA på den frågan...

Okej, jag är inte bombsäker, men skulle det dyka upp en annan modell i vårt avlånga land så skulle jag iaf bli väldigt snopen

  • Medlem
  • 2013-09-20 12:10

De ökar tillverkningshastigheten av guldtelefonen med en tredjedel!

http://www.macrumors.com/2013/09/20/apple-boo...

Domedagsprofeterna kanske ska börja tänka utanför sina egna huvuden och fundera på vad folk vill ha. Men det finns kanske en anledning med att de inte jobbar med marknadsföring/produktutvekling?

Ursprungligen av jac:

De ökar tillverkningshastigheten av guldtelefonen med en tredjedel!

http://www.macrumors.com/2013/09/20/apple-boo...

Domedagsprofeterna kanske ska börja tänka utanför sina egna huvuden och fundera på vad folk vill ha. Men det finns kanske en anledning med att de inte jobbar med marknadsföring/produktutvekling?

Ingen har väl klagat på den mer champagne-färgade som det blev?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-20 12:29
Ursprungligen av keptang:

Ingen har väl klagat på den mer champagne-färgade som det blev?

Jo då det finns dom som tycker den är gräslig.
Personligen tycker jag dom första bilderna som dök upp med mer guldfärg var också gräsliga.
Men nu när man ser att det är champagne är det mer diskret och acceptabelt.

Ursprungligen av lappen71:

Jo då det finns dom som tycker den är gräslig.
Personligen tycker jag dom första bilderna som dök upp med mer guldfärg var också gräsliga.
Men nu när man ser att det är champagne är det mer diskret och acceptabelt.

Håller med. Mockupsen i guld var inte fagra!

  • Medlem
  • 2013-09-20 15:20
Ursprungligen av keptang:

Håller med. Mockupsen i guld var inte fagra!

Det kan jag ju faktiskt hålla med om. Men mockups är ju mockups...

Ursprungligen av lappen71:

Jo då det finns dom som tycker den är gräslig.
Personligen tycker jag dom första bilderna som dök upp med mer guldfärg var också gräsliga.
Men nu när man ser att det är champagne är det mer diskret och acceptabelt.

Men det hindrade inte folk från att ha åsikter om vad de tyckte om en guldmodell innan de sett vad Apple tänkte.

PS: Jag funderade på en guld men Anandtechs bilder av space grey övertygade mig om att stanna på den mörka sidan

Bevaka tråden