Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min iPhone 5 hamnade i återshämtningsläge när jag försökte uppdatera over the air till iOS 7.0.4, kopplade telefonen till iTunes på min dator som nu laddar ner iOS 7.0.3. Har en del musik och film att föra över nu igen. Väntar nog med att göra ett nytt försök.
Uppdaterade min gamla iPhone 4 under natten här och har problem. Hemknappen, den gamle trotjänaren, har nämligen slutat fungera helt och hållet.
Någon som upplevt liknande? Finner det lite för osannolikt att hemknappen skulle ha gått den fysiska döden till mötes precis under uppdateringen då den fungerade innan.
Ska testa lite återställningar och saker och se om det går att lösa.
Någon som upplevt liknande? Finner det lite för osannolikt att hemknappen skulle ha gått den fysiska döden till mötes precis under uppdateringen då den fungerade innan.
Lite tester och återställningar hit och dit senare kan jag konstatera att hemknappsdöden som uppstod i och med uppdateringen till iOS 7.0.4 på min gamla iPhone 4, inte löste sig.
Lite tester och återställningar hit och dit senare kan jag konstatera att hemknappsdöden som uppstod i och med uppdateringen till iOS 7.0.4 på min gamla iPhone 4, inte löste sig.