Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 7.0.4 ute nu.

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-11-14 19:37

Min iPhone 5 hamnade i återshämtningsläge när jag försökte uppdatera over the air till iOS 7.0.4, kopplade telefonen till iTunes på min dator som nu laddar ner iOS 7.0.3. Har en del musik och film att föra över nu igen. Väntar nog med att göra ett nytt försök.

Senast redigerat 2013-11-14 19:56
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-11-14 19:54

Samma för mej på 5s

Har fungerat felfritt OTA på både min 4S och iPad 3.

Funkade fint på iPhone 5 och iPad Air här.

iPhone 4 och 5 samt iPad Air uppdaterade utan problem.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-11-14 20:49

Det fungerade felfritt OTA på både min 5s och iPad Air.

  • Medlem
  • 2013-11-14 22:12

Fungerade felfritt här på iPhone 4, 5 och 5s. OTA på samtliga.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-11-15 11:15

OK, då är det bara att prova igen.

Updaterade min iPad Air igår kväll och min iPhone 5s imorse. Det gick problemfritt i båda fallen.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-11-15 12:00

Jag körde via iTunes nu, det gick bra.
Även iOS 6 har fått sej en uppdatering:
http://support.apple.com/kb/DL1702?viewlocale...

Uppdaterat iPhone 5, iPad mini och iPad Air nu.

Varför väljer Apple att bluetooth är aktivt efter uppdatering till 7.0.4? Det är rätt så märkligt, hänt på samtliga 3 enheter.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-11-16 01:18
Ursprungligen av keptang:

Uppdaterat iPhone 5, iPad mini och iPad Air nu.

Varför väljer Apple att bluetooth är aktivt efter uppdatering till 7.0.4? Det är rätt så märkligt, hänt på samtliga 3 enheter.

För att ha full funktionalitet på AirDrop. Det gör ju inget att det är på, drar ju försumbart med ström.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2013-11-20 10:52

Uppdaterade min gamla iPhone 4 under natten här och har problem. Hemknappen, den gamle trotjänaren, har nämligen slutat fungera helt och hållet.

Någon som upplevt liknande? Finner det lite för osannolikt att hemknappen skulle ha gått den fysiska döden till mötes precis under uppdateringen då den fungerade innan.

Ska testa lite återställningar och saker och se om det går att lösa.

Ursprungligen av Danix:

Någon som upplevt liknande? Finner det lite för osannolikt att hemknappen skulle ha gått den fysiska döden till mötes precis under uppdateringen då den fungerade innan.

Ja.

Ursprungligen av Danix:

Ska testa lite återställningar och saker och se om det går att lösa.

Det är nog lösningen.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2013-11-20 18:55

Lite tester och återställningar hit och dit senare kan jag konstatera att hemknappsdöden som uppstod i och med uppdateringen till iOS 7.0.4 på min gamla iPhone 4, inte löste sig.

Undersökningen fortsätter...

Ursprungligen av Danix:

Lite tester och återställningar hit och dit senare kan jag konstatera att hemknappsdöden som uppstod i och med uppdateringen till iOS 7.0.4 på min gamla iPhone 4, inte löste sig.

Undersökningen fortsätter...

Har du återställt utan att synka in säkerhetskopian så är det nog så illa att den måste in på service.

1
Bevaka tråden