Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Snyggare... det beror på vad man är ute efter för typ. Men de ser mycket mer funktionella ut. Inga stickade vantar som det blåser igenom och som inte tål regn. Utan rejäla "normala" vantar för den som jag, cyklar året runt. Får kolla på dem till nästa säsong.
Jag vill passa på att tipsa om dessa skinnhandskar med touchfunktion. Ser ut som, och är sköna som, vanliga skinnhandskar, men har touchfunktion på tumme och pekfinger. Har haft dessa i en vecka och är väldigt nöjd!
Jag vill passa på att tipsa om dessa skinnhandskar med touchfunktion. Ser ut som, och är sköna som, vanliga skinnhandskar, men har touchfunktion på tumme och pekfinger. Har haft dessa i en vecka och är väldigt nöjd!