Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det finns en bugg i Flash-spelaren som gör det möjligt att ta kontroll över användarnas datorer varför Adobe släpper en kritisk uppdatering för att åtgärda problemet.
Har avinstallerat flash och kör Safari och Firefox utan flash och om jag måste öppna något i flash åker Chrome upp. Men för det mesta scrollar man bara förbi allt som är i flash.
Det finns en bugg i Flash-spelaren som gör det möjligt att ta kontroll över användarnas datorer varför Adobe släpper en kritisk uppdatering för att åtgärda problemet.
Den senaste uppdateringen (märkte jag i Disk Utility) efterlämnar sig en fil som heter "decryptedFile.dmg" - ingen aning om varför just denna versionen gör det och om det är en Flashback trojan. Vet ni något?
Den senaste uppdateringen (märkte jag i Disk Utility) efterlämnar sig en fil som heter "decryptedFile.dmg" - ingen aning om varför just denna versionen gör det och om det är en Flashback trojan. Vet ni något?
Det har Flash-installeraren gjort länge. Innehållet distribueras krypterat, och sedan körs det från en dekrypterad DMG-fil. Du kan kan kasta den och vara helt lugn
Det har Flash-installeraren gjort länge. Innehållet distribueras krypterat, och sedan körs det från en dekrypterad DMG-fil. Du kan kan kasta den och vara helt lugn
Misstänkte detta. jag googlade på "encryptedFile.dmg och inte decryptedFile.dmg och encrypted* skulle vara en flashback trojan. så därför jag blev lite nojig tack för svaret.