Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej! Har nyligen köpt hem en Achieva Shimian QH2700 skärm med upplösning på 1440p, men när jag ansluter den med dvi-d till m-displayport så skalar den som max till 1920x1200
Vad ska jag göra för att få ut 1440p? Har använt både dvi-d till hdmi och dvi-d till m-displayport
Jag har köpt den förstnämnda, som bör vara en dual-dvi, om du läster recensionen på produkten och kollar på uttaget.
Om det är en single så bör det väl inte ens fungera? Det står varken på förpackningen eller i produktbeskrivningen om vad det är för slags DVI adapter, men det bör vara en dual-dvi såvitt jag vet.
EDIT:
Adaptern stämmer iallafall överens med den näst sista
Jag hade också den förstnämnda och fick inte full upplösning på min Eizo 30" innan jag köpte Dual. Kan nästa garantera att det är där felet ligger. Kan du inte låna en och testa av någon? En dual kostar typ 1000:-
Jag hade också den förstnämnda och fick inte full upplösning på min Eizo 30" innan jag köpte Dual. Kan nästa garantera att det är där felet ligger. Kan du inte låna en och testa av någon? En dual kostar typ 1000:-
Okej, det finns ingen d-dvi adapter inom det rimliga priset? Jag har inte lust att punga ut 1000kr extra när jag redan köpt en adapter helt i onödan för 300kr.